Догори
Дати відгук

Медики назвали продукт, який збільшує ризик серцевих захворювань на 50%

Поїдання обробленого м'яса в цілому підвищує ризик судинних захворювань.

1 хв на прочитання11 Квітня 2021, 06:40
Медики назвали продукт, який збыльшуэ ризик серцевих захворювань на 50% Медики назвали продукт, який збыльшуэ ризик серцевих захворювань на 50%
Поділитись:

Команда експертів з Університету Макмастера в Канаді, відстежувала раціон і стан здоров'я ста тридцяти тисяч чоловік з двадцяти однієї країни на п'яти континентах. І вони виявили на 46% вищий ризик серцево-судинних захворювань, а також на 51% вищий ризик передчасної загибелі серед тих, хто їв оброблене м'ясо в кількості не менше 150 грам в тиждень.

Нове дослідження канадців виявило, що вживання всього двох сосисок на тиждень збільшує ризик серцевих захворювань і передчасної смерті на 51%. Крім того, поїдання обробленого м'яса в цілому підвищує ризик судинних захворювань.

Обробленим вважається будь-яке м'ясо, яке коптили, солили, в'ялили або обробляли за допомогою хімічних консервантів.При цьому вживання сирого червоного м'яса або птиці не завдає такої шкоди здоров'ю.

Крім того, в результаті дослідження також з'ясувалося, що вживання обробленого м'яса викликає серцево-судинні захворювання, включаючи підвищений кров'яний тиск, інсульт і деменцію.

На думку експертів журналу American Journal of Clinical Nutrition, що опублікував дослідження, людям слід повністю уникати вживання обробленого м'яса, такого як ковбаса, шинка, паштет, солонина, копчене м'ясо, салямі і в'ялений бекон.

До слова, медики пояснили, чому навесні частішають головні болі, і як цього уникнути.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
День середньої дитини 12 серпня: історія, синдром середньої дитини та факти
Світло на «невидиму» дитину: чому 12 серпня відзначають День середньої дитини
2 хв на прочитання4 години тому
ФОТО: ілюстративне
Корисні альтернативи ранковій каві, які допоможуть прокинутися м'яко без шкоди для шлунку
1 хв на прочитання5 годин тому
Фото:
Hit FM
Науковці довели користь 10-хвилинних прогулянок після їжі для профілактики діабету
1 хв на прочитанняВчора
День синів і дочок 11 серпня: історія, значення та традиції свята
Свято безумовної любові: історія, значення та традиції Дня синів і дочок
2 хв на прочитанняВчора
Кінетичний пісок: від шведського винайдення до улюбленої іграшки мільйонів дітей та дорослих
2 хв на прочитанняВчора
В Одесі трьох лікарів викрили на продажу фіктивної інвалідності за $7500
1 хв на прочитання10 Серпня 2026
Пастка технологій: Apple Watch та фітнес-трекери провокують тривожність і психологічний тиск
1 хв на прочитання09 Серпня 2026
В Україні зафіксовано випадки лихоманки Західного Нілу: чим небезпечна інфекція та як захиститися
2 хв на прочитання09 Серпня 2026
Більше з GreenPost
Як обрати натуральний мед без домішок та цукрового сиропу
Бджоловод поділився простими способами перевірки натуральності меду під час купівлі
2 хв на прочитання6 годин тому
Закриття аеропорту Ганновера через невідомий дрон у Німеччині
У Німеччині закрили аеропорт Ганновера через підозрілий безпілотник
1 хв на прочитання7 годин тому
Чи зросте ціна бензину до 100 грн за літр
Ціни на АЗС стрімко зростають через міжнародну кризу та нові вимоги до пального
1 хв на прочитання9 годин тому
День жалоби у Запорізькій області 12 серпня
У Запорізькій області оголосили День жалоби за загиблими від російського обстрілу
1 хв на прочитанняВчора
Верховний Суд заборонив чиновникам забирати пільги у травмованих військовослужбовців
2 хв на прочитанняВчора
Коридор затемнень (12–28 серпня): як пережити період трансформацій та зберегти гармонію
3 хв на прочитанняВчора
У Мукачеві другу добу триває гасіння пожежі на полігоні ТПВ
1 хв на прочитанняВчора
Екологічна надзвичайна подія в Житомирі: у річці Кам'янка через скиди стічних вод загинуло понад тисячу рибин
1 хв на прочитанняВчора