Догори
Дати відгук

Медики назвали напій, який швидко знижує артеріальний тиск

Він майже так само ефективний зниження артеріального тиску, як і ліки.

2 хв на прочитання26 Червня 2023, 10:55
Поділитись:

Чай каркаде дуже корисний. Він має антиоксидантні, антибактеріальні властивості, а регулярне споживання знижує кров'яний тиск, що може знизити ризик небезпечних для життя серцевих захворювань. Гібіскус, мабуть, майже так само ефективний зниження артеріального тиску, як і ліки.

Зокрема, квітки африканської мальви Hibiscus sabdariffa переробляються в чай ​​із гібіскусу, але це можливо і з іншими видами гібіскусу. Однак чай із гібіскусу не має такого ж ефекту, як чай із гібіскусу сабдариффа.

Властивості чаю каркаде та його вплив на артеріальний тиск вже детально вивчалися у різних дослідженнях. Наприклад, у дослідженні за участю 65 осіб вивчалося, якою мірою чай з гібіскусу знижує артеріальний тиск. 

Учасникам було від 30 до 70 років і вони вже страждали від легкого високого кров'яного тиску, але не приймали жодних антигіпертензивних препаратів. За словами команди, учасники або споживали три порції чаю каркаде по 8 унцій щодня протягом шести тижнів, або натомість їм давали напій плацебо.

На початку дослідження дослідники вимірювали артеріальний тиск в учасників та повторювали вимірювання з тижневими інтервалами. Було показано, що вживання чаю каркаде призвело до значного зниження артеріального тиску систоли через шість тижнів.

Однак важливо відзначити, що додавання молока, вершків і цукру знижує благотворний вплив чаю каркаде на артеріальний тиск, що пов'язане з жирами і цукрами, що містяться в ньому.

Експерти дійшли висновку, що щоденне вживання чаю каркаде знижує кров'яний тиск у дорослих із легкою гіпертензією. Кількість чаю каркаде, необхідне для цього, можна без проблем включити до раціону, і чай рекомендується як частина зміни дієти при високому кров'яному тиску.

Гібіскус майже так само ефективний, як ліки
В іншому дослідженні вивчалося, як гібіскус (Hibiscus sabdariffa) впливає на різні маркери ризику серцево-судинних захворювань. Команда оцінила результати загалом сімнадцяти досліджень. Висновок можна прочитати в англомовному журналі Nutrition Reviews.

Дослідники виявили, що гібіскус надає більше впливу на систолічний артеріальний тиск, ніж плацебо, причому люди з високим кров'яним тиском отримують користь від найбільшого зниження артеріального тиску.

За словами дослідників, вплив гібіскусу на артеріальний тиск був навіть таким же сильним, як і медикаментозне лікування. З іншого боку, чай з гибискуса також істотно знижує рівень хворого холестерину ЛПНП.

В цілому, регулярне вживання гібіскусу або чаю з гібіскусу може значно знизити ризик серцево-судинних захворювань, робить висновок дослідницька група.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Фото: з відкритих джерел
Суд визнав урізану індексацію пенсій незаконною
2 хв на прочитання8 годин тому
Фото: Freepik wahyu_t
Баланс користі та тонізації: як холодний екстракт зберігає антиоксидантні властивості чайного листа
2 хв на прочитання12 годин тому
Скандал з НМТ на Одещині: діти провели 13 годин в укритті
Без води та їжі протягом 13 годин: виснажені діти та питання із додатковою сесією НМТ на Одещині
3 хв на прочитанняВчора
Клініка МедЛайф | медичний центр Київ | стоматологія Київ
МедЛайф: еталон сучасної медицини та преміальної стоматології
3 хв на прочитанняВчора
[M]₂O — успішний кейс сучасного українського бренду нового покоління
2 хв на прочитанняВчора
Епідемічна ситуація на Черкащині: за тиждень в області зафіксували майже 30 випадків кишкових інфекцій
1 хв на прочитання08 Червня 2026
Новий препарат може допомогти зберегти м’язи під час схуднення
2 хв на прочитання08 Червня 2026
Контроль за правами в місцях несвободи: Кабмін зареєстрував новий законопроєкт
1 хв на прочитання08 Червня 2026
Більше з GreenPost
Катаріна Матернова. Фото: Укрінформ
Адаптація екологічних директив - один з ключових викликів на шляху до ЄС
3 хв на прочитаннягодина тому
Фото з відкритих джерел
Як опція автовикупу та спецрезерви допомагають придбати дефіцитні квитки - УЗ
2 хв на прочитання2 години тому
Фото: ТСН
Пенсійний фонд спростував чутки про анулювання страхового стажу після десятого червня
2 хв на прочитання3 години тому
Прогноз виробництва цукру в Україні: оцінки асоціації «Укрцукор»
Як травневі пилові бурі та квітневі заморозки вплинули на стан посівів буряку і що тепер буде з цукром
2 хв на прочитання4 години тому
10 червня світ відзначає День чаю з льодом - три цікаві рецепти
2 хв на прочитання7 годин тому
Енергонезалежність малого бізнесу: за урядовою програмою ФОПи отримали майже 439 млн грн
2 хв на прочитання10 годин тому
Закохати світ в Україну через дизайн
1 хв на прочитання12 годин тому
Зелена відбудова: Україна може повернути у виробництво понад 8 мільйонів тонн будівельних відходів
2 хв на прочитанняВчора