Догори
Дати відгук

Медики назвали, чим небезпечна дієта в молодому віці

Дослідження в черговий раз пролило світло

2 хв на прочитання18 Квітня 2023, 17:17
Поділитись:

Практично кожна жінка в той чи інший період життя сідала на дієту. Американські дослідники з’ясували, що в молодому віці цього краще не робити.

Вчені з Університету Флориди дійшли висновку про те, що захоплення дієтами в молодому віці значно підвищує ризик розвитку харчових розладів і алкоголізму в подальшому. Чим раніше дівчина намагається сісти на дієту, тим вища небезпека того, що згодом вона захопиться спиртними напоями або почне харчуватися неправильно. Ці висновки були отримані на основі спостережень за 1340 студентами протягом 10 років.

Дослідження в черговий раз пролило світло в питанні про те, що саме штовхає представниць прекрасної статі до дієт. Головний мотиватор – панівне в суспільстві та мас-культурі уявлення про те, що стрункість це красиво і правильно, а зайва вага – свідчення власної неспроможності і невдач в житті. Деякі дівчатка починали обмежувати своє харчування в три (!) роки, інші воліли сідати на дієту у віці 26 років.

“Молодий вік під час початку дієти пророкує великі проблеми у жінок років через 10 після закінчення коледжу, – каже автор дослідження професор психології Памела Кіл. – Ми не змогли отримати точну відповідь на питання про те, чому рання дієта виробляє такий негативний ефект. Але можна припустити, що у дівчат, які сідають на дієту в ранньому віці, вже є якісь психологічні проблеми, пов’язані з самоконтролем, які привели до зайвої ваги. А ці проблеми проявляються і при зловживаннях спиртними напоями “.

Природно, що автори дослідження не закликають молодих жінок відмовлятися від дієт. Просто їм слід виявляти особливу обережність надалі. Це стосується і прийому спиртних напоїв, і всієї системи харчування в цілому.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Мігранти, скупчені на пляжі в Сеуті, який охороняє Національна поліція. Фото: Gabriela Sardá / Europa Press
Гуманітарна та медична криза в Сеуті: лікарі попереджають про загрозу епідемій через перенаселеність
2 хв на прочитанняВчора
На КПП «Дякове» у гуманітарній вантажівці виявили незадекларовані ліки на 700 тисяч. Фото: Закарпатська митниця / Facebook
Ліки на 700 тисяч гривень: у вантажівці з гуманітаркою виявили незадекларовані препарати
1 хв на прочитанняВчора
Фото з відкритих джерел
Від імпульсивного рішення до чистої шкіри: як світ відзначає День зведення татуювань
2 хв на прочитанняВчора
Кадрові рішення Кабміну 13 серпня: нові призначення в МОЗ та звільнення
Нові призначення в МОЗ та звільнення у двох міністерствах: уряд ухвалив низку кадрових рішень
1 хв на прочитання13 Серпня 2026
Кинутий у тамбурі недопалок призвів до безглуздої загибелі чоловіка під колесами потяга
1 хв на прочитання13 Серпня 2026
13 серпня відзначають Всесвітній день шульги та привертають увагу до їхніх потреб
1 хв на прочитання13 Серпня 2026
Дональд Трамп блокує федеральне фінансування процедур зміни статі для неповнолітніх у США
1 хв на прочитання12 Серпня 2026
Як позбутися нудоти та дискомфорту під час тривалих поїздок
2 хв на прочитання12 Серпня 2026
Більше з GreenPost
Фото із відкритих джерел
Від відповідального утримання до прихистку: що варто знати про Міжнародний день безпритульних тварин
3 хв на прочитання42 хвилини тому
День міста Тернопіль 15 серпня: історія, традиції та значення свята. Фото: Світлана Шевчук
День міста Тернопіль 15 серпня: історія Файного міста, святкові традиції та сила громади
3 хв на прочитання2 години тому
У Києві чоловік заліз у смолу, щоб обікрасти магазин: поліція відмивала його 5 годин
Конспірація не вдалася: киянин заліз у бочку зі смолою, щоб пограбувати магазин, і 5 годин відмивався в поліції
1 хв на прочитанняВчора
Лісова пожежа в Хорватії охопила місто Оміш: евакуація та поранені
Вогняна стихія на узбережжі Хорватії: перекриті автошляхи, госпіталізовані люди та евакуація туристів
2 хв на прочитанняВчора
Засуха на Закарпатті: річка Ріка критично обміліла через тривалу відсутність опадів
1 хв на прочитанняВчора
Деревину зі знесених на Теремках дерев використають для лавочок і пергол у парках Києва — КМДА
2 хв на прочитанняВчора
Понад 30 котів на покинутому човні: у США поліція та зоозахисники провели зворушливу рятувальну операцію
1 хв на прочитанняВчора
Азотфіксація: роль азотфіксуючих бактерій у живленні рослин та покращенні обґрунтування
4 хв на прочитання13 Серпня 2026