Догори
Дати відгук

Лікарі розповіли що їсти, аби збити високий тиск без ліків

При гіпертонії важливо не тільки приймати призначені лікарем препарати і вести здоровий спосіб життя, а й дотримуватися дієти.

2 хв на прочитання31 Січня 2021, 18:54
Поділитись:

Гіпертонія - дуже небезпечне захворювання, яке загрожує порушеннями роботи судин, серця і таких серйозних хвороб, як інфаркт або інсульт.  Але мало хто знає, що певні продукти можуть не тільки підвищити тиск, але і нормалізувати його. Отже, ось список продуктів, які обов'язково повинні бути на вашому столі, якщо останнім часом ваш тиск перевищує норму.

Печена картопля

Картопля багата на магній і калій - двома мікроелементами, які є важливою складовою терапії при гіпертонії. Дієта, багата калієм, допомагає організму ефективніше вимивати надлишки натрію, який підвищує кров'яний тиск, а магній сприяє здоровому кровотоку.

Молоко і молочні продукти

Склянка молока допомагає знизити тиск на 3-10% за рахунок кальцію і вітаміну D, яких багато в молочних продуктах. Регулярне вживання молока і молочних продуктів можуть знизити ризик розвитку серцевих захворювань на 15%. Крім того, постійне вживання молока допомагає підвищити вміст кальцію - а дослідження підтверджують, що недолік цього мікроелемента підвищує ризик розвитку гіпертонії.

яйця

Довгі роки вважалося, що часте вживання в їжу яєць може бути небезпечно для серця - нібито через холестерин. Але недавні дослідження спростували цю помилку і показали, що яєчний білок допомагає знизити кров'яний тиск. Фактично, яєчний білок діє так само, як каптоприл - найпоширеніший препарат для зниження високого кров'яного тиску.

Брокколі

У цьому корисному овочі міститься багато магнію, кальцію і калію - мінералів, що знижують тиск. Більш того, дослідження підтвердили, що раціон, в якому багато брокколі, істотно знижує ризик розвитку інсульту, серцево-судинних захворювань і гіпертонії. У паростках брокколі багато елементів, які допомагають зменшити пошкодження артерій і тим самим знизити гіпертонію.

Буряковий сік

Склянка бурякового соку в день допомагає знизити рівень кров'яного тиску на 10 пунктів - до таких результатів прийшли автори дослідження, опублікованого в 2013 році в журналі Американської кардіологічної асоціації Hypertension. Такий ефект досягається за рахунок нітрату, який перетворюється в оксид азоту, газ, який розширює кровоносні судини і допомагає кровотоку.

Банани

Ці фрукти - чемпіони за вмістом калію: в одному банані міститься близько 420 міліграмів або 11% від денної норми. А про те, як важливий калій для здоров'я серця і судин, ми вже говорили.

Нагадаємо, раніше ми писали, що медичні дослідники з Канади довели, що регулярний стретчинг або розтяжки, здатні привести в норму кров'яний тиск без жодних медикаментів

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Кадрові рішення Кабміну 13 серпня: нові призначення в МОЗ та звільнення
Нові призначення в МОЗ та звільнення у двох міністерствах: уряд ухвалив низку кадрових рішень
1 хв на прочитаннягодина тому
На залізничній станції «Ніжин» сталася трагічна подія, яка забрала життя 40-річного чоловіка.
Кинутий у тамбурі недопалок призвів до безглуздої загибелі чоловіка під колесами потяга
1 хв на прочитання3 години тому
13 серпня всесвітній день шульги
13 серпня відзначають Всесвітній день шульги та привертають увагу до їхніх потреб
1 хв на прочитання7 годин тому
Фото: AP
Дональд Трамп блокує федеральне фінансування процедур зміни статі для неповнолітніх у США
1 хв на прочитанняВчора
Як позбутися нудоти та дискомфорту під час тривалих поїздок
2 хв на прочитанняВчора
Світло на «невидиму» дитину: чому 12 серпня відзначають День середньої дитини
2 хв на прочитанняВчора
Корисні альтернативи ранковій каві, які допоможуть прокинутися м'яко без шкоди для шлунку
1 хв на прочитанняВчора
Науковці довели користь 10-хвилинних прогулянок після їжі для профілактики діабету
1 хв на прочитання11 Серпня 2026
Більше з GreenPost
Один з кар'єрів ОГХК (Об’єднана гірничо-хімічна компанія). Фото: ubiz.ua
Енергетичний комітет ВР підтримав законопроєкти про прискорення розбудови мереж та корпоратизацію СхідГЗК
2 хв на прочитання45 хвилин тому
Фото: ДСНС Одещини
Росія вдарила по енергетиці Одещини: знеструмлення у чотирьох областях
2 хв на прочитання2 години тому
Рідкісну златку евритирею дубову виявили у Голосіївському парку
Екологи виявили рідкісного та корисного жука у столичному Голосіївському парку
1 хв на прочитання4 години тому
Запаси соняшнику в Україні сягнули 947 тисяч тонн
Українські заводи переробили дев'ять мільйонів тонн соняшнику за сезон
1 хв на прочитання5 годин тому
Екологи виявили масову загибель риби на Хаджибейському лимані
1 хв на прочитання6 годин тому
Поліція розпочала два кримінальні провадження через засипання річки Золота Липа
1 хв на прочитання8 годин тому
Екоінспектори розслідують загибель червонокнижної лосихи
1 хв на прочитання10 годин тому
Паркани біля самої води: Житомирський суд відкрив провадження щодо обмеження доступу громадян до Тетерева
2 хв на прочитанняВчора