Догори
Дати відгук

Лікарі назвали чотири напої для зниження тиску

Медики дали рекомендації пацієнтам із серцево-судинними проблемами.

2 хв на прочитання20 Липня 2023, 13:00
Поділитись:

Полегшити стан гіпертоніків за постійного підвищення тиску допоможуть прості напої. Їхнє вживання також рекомендовано для профілактики серцево-судинних захворювань.

Від підвищеного артеріального тиску страждає велика кількість людей, оскільки серцево-судинні захворювання займають перше місце у світі серед усіх захворювань. Однак полегшити стан та зменшити прояви ССЗ можливо за допомогою певних напоїв.

Гіпертонія – небезпечний стан, оскільки кров, що проходить через артерії, діє на стінки судин з сильним тиском. Судини не витримують такої напруги і починають деформуватися, що призводить до різних ускладнень: серцевих нападів, інсультів, ниркових захворювань.

Медики дають рекомендації пацієнтам із серцево-судинними проблемами: насамперед постійно стежити за динамікою та змінами АТ, і по-друге, перейти на здорове харчування та помірні фізичні навантаження. До речі, дієвими методами мають не лише продукти, а й напої.

Лікарі запропонували ввести до щоденного раціону чотири напої, які мають доведену ефективність зниження АТ.

Сік з буряка. Завдяки дослідженню вчених із Лондонського університету королеви Марії стало відомо, що щоденна доза цього напою здатна істотно знизити тиск.

Молоко. Вчені з Гарварду довели, що нежирні молочні продукти зменшують тиск. Фахівці зазначають, що люди, які їдять більше молочних продуктів, можуть похвалитися нормальним систолічним тиском.

Сік із журавлини. Кардіологи визначили, що цей сік ефективний для зниження АТ через антиоксиданти, якими багата журавлина. За вісім тижнів експерименту респонденти, які пили журавлинний сік замість напою-плацебо, показали чудові результати зниження показників АТ.

Чай. Журнал Internal Medicine назвав чорний чи зелений чай найкращим напоєм для зниження високого тиску. Антиоксиданти, якими рясніють всі види чаю, захищають клітини від окислення та виконують протизапальну функцію. Вчені з'ясували, що регулярне споживання 2-5 чашок на день чудово зміцнює судини та виконує профілактику ССЗ.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Фото: з відкритих джерел
Суд визнав урізану індексацію пенсій незаконною
2 хв на прочитання2 години тому
Фото: Freepik wahyu_t
Баланс користі та тонізації: як холодний екстракт зберігає антиоксидантні властивості чайного листа
2 хв на прочитання6 годин тому
Скандал з НМТ на Одещині: діти провели 13 годин в укритті
Без води та їжі протягом 13 годин: виснажені діти та питання із додатковою сесією НМТ на Одещині
3 хв на прочитанняВчора
Клініка МедЛайф | медичний центр Київ | стоматологія Київ
МедЛайф: еталон сучасної медицини та преміальної стоматології
3 хв на прочитанняВчора
[M]₂O — успішний кейс сучасного українського бренду нового покоління
2 хв на прочитанняВчора
Епідемічна ситуація на Черкащині: за тиждень в області зафіксували майже 30 випадків кишкових інфекцій
1 хв на прочитання08 Червня 2026
Новий препарат може допомогти зберегти м’язи під час схуднення
2 хв на прочитання08 Червня 2026
Контроль за правами в місцях несвободи: Кабмін зареєстрував новий законопроєкт
1 хв на прочитання08 Червня 2026
Більше з GreenPost
Національний день чаю з льодом: історія, секрети та рецепти освіжаючого напою
10 червня світ відзначає День чаю з льодом - три цікаві рецепти
2 хв на прочитаннягодина тому
Підсумки програми «Енергопідтримка для ФОП»: бізнесу виплатили майже 440 мільйонів гривень
Енергонезалежність малого бізнесу: за урядовою програмою ФОПи отримали майже 439 млн грн
2 хв на прочитання4 години тому
Платформа Вільна.Я | як український дизайн підкорює світ
Закохати світ в Україну через дизайн
1 хв на прочитання5 годин тому
Фото ілюстративне
Зелена відбудова: Україна може повернути у виробництво понад 8 мільйонів тонн будівельних відходів
2 хв на прочитанняВчора
Екологічне оздоровлення у Хмельницькому: Південний Буг та Плоску очищають тоннами мікроводоростей
1 хв на прочитанняВчора
Сміливі мають бізнес: як «ПРОГРЕСИВНІ project» формує нову культуру партнерства та підприємництва в Україні
5 хв на прочитанняВчора
Прихована екологічна криза: старовинні карти виявили катастрофічне зникнення підводних лісів
2 хв на прочитанняВчора
Поповнення у черкаському зоопарку: у родині червонокнижних пугачів з'явилися малюки
1 хв на прочитанняВчора