Догори
Дати відгук
  • Головна
  • Новини
  • Еко
  • Хто користується велосипедами найчастіше й чого бояться ті, які ще не сіли за його кермо

Хто користується велосипедами найчастіше й чого бояться ті, які ще не сіли за його кермо

Люди, які ще не сіли за кермо велосипеда, скаржаться на безправність велосипедистів на дорогах і на відсутність безпечної інфраструктури.

2 хв на прочитання15 Грудня 2020, 12:28
Фото з відкритих джерел Фото з відкритих джерел
Поділитись:

Найчастіші велосипедом користуються жінки із сільської місцевості, яким понад 35 років. А ті, хто не сідає за кермо двоколісного, одностайні: користуватися ним на дорогах України небезпечно, каже транспортна планувальниця Ірина Бондаренко.

15 грудня на пресконференції "Стартова зустріч: розробка Національної велосипедної стратегії" експертка представила результати свого дослідження. Для цього вона опитала 40 респондентів у 31 населеному пункті України. 

"У селах та невеличких містах найактивніше користуються велосипедом жінки, старше 35 років. Переважно це працівниці мерії і лікарень, робітниці заводів і продавчині на ринках. Велотранспорт використовують для поїздок на роботу та для відвідин банків, лікарень", - прокоментувала Бондаренко отримані результати. 

У більших за кількістю населення містах вік велосипедистів помолодшав - йдеться про чоловіків та жінок, старше 30 років. Це робітники й студенти, які велосипедом дістаються до місць роботи й навчання, їздять на дачу та на відпочинок.

У мегаполісах середній вік велосипедистів - від 20 до 40 років. У столиці  - найменша кількість жінок, які згодні пересісти на велосипед, як екологічний вид транспорту. Користуються двоколісним пенсіонери, офісні працівники та спортсмени-аматори. 

Коли у людей, які відмовилися використовувати велосипед у своїх повсякденних пересуваннях запитали причину такого рішення, то більшість зізналися, що бояться їздити міськими дорогами, на яких велосипедист почувається найбезправнішим учасником дорожнього руху. Також дорікнули владі відсутністю спеціальної інфраструктури для пересування на двоколісному.  

Як ми інформували раніше, на початку червня у Києві представили Концепцію розвитку велосипедної інфраструктури, яку виконали на замовлення Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу КМДА.  

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Еко