Хто залишився без зв'язку: МВС запровадило альтернативні можливості звернень на лінії 101 та 102
Внаслідок хакерської атаки на Київстар абоненти другий день залишаються без зв'язку.
Для тих, хто залишився без зв'язку, МВС запровадило альтернативні можливості звернень на лінії 101 та 102. Про це заступник Міністра внутрішніх справ України Леонід Тимченко сказав в ефірі всеукраїнського телемарафону “Єдині новини”, йдеться у офіційному повідомленні МВС України на Урядовому порталі.
«Міністерством внутрішніх справ запроваджено альтернативні можливості, яким чином можна сьогодні звернутися в першу чергу до лінії 101 та 102. Якщо у абонента є доступ до Wi-Fi, до мережі інтернет, то громадяни можуть звернутися до підрозділів Нацполіції та ДСНС України. Можна зателефонувати, використовуючи месенджери, за номерами відповідно до регіону. Номери телефонів є на офіційному сайті Міністерства, а також на сторінках соціальних мереж МВС. Номер необхідно внести у свою телефонну книгу і після цього зателефонувати через будь-який зручний месенджер», — пояснив Леонід Тимченко.
Також він зазначив, що МВС вжило додаткових заходів, щоб населення через відсутність зв'язку було попереджено про повітряні тривоги: «Якщо говорити про систему оповіщення, найперше необхідно зауважити, що підрозділи системи МВС набули достатньо досвіду під час блекаутів минулої зими. Тому, якщо не буде спрацьовувати система оповіщення, будуть використовуватися алгоритми, які були вже напрацьовані, коли екіпажі патрульної поліції та ДСНС сповіщають про небезпеку через гучномовці».
Крім того, Леонід Тимченко зауважив, що працюють всі «Пункти Незламності», які розгорнуті на території нашої держави. Вони оснащені засобами зв'язку, тому можна прийти до будь-якого пункту, щоб безпосередньо вже там користуватися зв'язком та звернутися за допомогою.
Більше новин читайте на GreenPost.