Догори
Дати відгук

Асоціація морпортів хоче "зарити" в Дунай кільканадцять мільйонів

Канал Дунай-Чорне море побудовано з порушеннями екологічного законодавства

2 хв на прочитання19 Серпня 2020, 16:45
Image by Erich Westendarp from Pixabay Image by Erich Westendarp from Pixabay
Поділитись:

17 серпня відбулось засідання Басейнової ради нижнього Дунаю. Захід розпочався із обговорення проєкту «Реконструкція об’єктів будівництва «Створення глибоководного суднового ходу Дунай – Чорне море на українській ділянці Дельти». Під час заходу було заслухано представника філії «Дельта–лоцман» ДП «АМПУ», яке є замовником цього проєкту.

Про це повідомляє Держводагентство на своєму ФБ. Схоже, що не усі члени Басейнової ради готові повірити на слово АМПУ та «Дельті-лоцман».

«Враховуючи те, що сьогодні канал Дунай – Чорне море є стратегічно та економічно важливим об’єктом, члени ради одностайно вирішили звернутися до Кабінету Міністрів України, Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України, Міністерства інфраструктури України з клопотанням забезпечити публічний доступ до технічного завдання на виготовлення проєкту та прозорість в прийнятті рішень та проведення робіт», - ідеться у повідомленні Держводагентства.

Канал Дунай-Чорне море було збудовано попри протести громадських організацій та вчених на початку 2000-х років.

«Будівництво особисто курував міністр транспорту Георгій Кирпа. Президент Кучма в порушення законодавства змінив тоді межі Дунайського біосферного заповідника. Цей проєкт був і залишається не тільки екологічно шкідливим, а й корупційно небезпечним. Свого часу було відкрито кілька кримінальних справ щодо відмивання коштів у ході так званого будівництва каналу. Насправді там працювали земснаряди, які прорізали перекат, що відділяє гирло Дунаю від Чорного моря. Скільки насправді було вийнято піску, витрачено пального тощо – ніхто не знає», - сказав GreenPost один з організаторів кампанії за збереження цілісності Дунайського біосферного заповідника Володимир Борейко.

Нагадаємо, що Асоціація морських портів України наразі є замовником проєкту днопоглиблення річки Прип’ять. Цей проєкт небезпечний для людей через можливе радіоактивне забруднення питної води і шкідливий для гідрології та біорізноманіття річки.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Еко
Зображення згенеровано ШІ
Волотиста гортензія — королева саду, що підкорює серця: топ-10 сортів для вашого маленького раю (ФОТО)
3 хв на прочитання5 годин тому
Ілюстрація з тварин силуети. Зображення створено ШІ
Казки природи: розвіюємо 20 міфів про тварин
7 хв на прочитання6 годин тому
Помста за улюбленця: на Житомирщині чоловіка судять за побиття собаки молотком.
Фото ілюстративне
На Житомирщині чоловіка судитимуть за жорстоке побиття собаки молотком
1 хв на прочитанняВчора
Незаконні ставки на Одещині: поліція відкрила кримінальне провадження
Незаконне створення водойм у заплаві річки Гедзилів Яр - відкрито кримінальне провадження
1 хв на прочитанняВчора
Активісти заявили про масові рубки у закарпатському лісництві, де офіційно не рубали
1 хв на прочитанняВчора
Іран готувався замінувати Ормузьку протоку, через яку йде 20% світової нафти - ЗМІ
1 хв на прочитанняВчора
Колапс від спеки - в Італії масові відключення світла, у Франції зупиняють АЕС
2 хв на прочитанняВчора
На Закарпатті митники зупинили спробу незаконного експорту 40 кубометрів лісу до Угорщини
1 хв на прочитанняВчора