Догори
Дати відгук

Асоціація морпортів хоче "зарити" в Дунай кільканадцять мільйонів

Канал Дунай-Чорне море побудовано з порушеннями екологічного законодавства

2 хв на прочитання19 Серпня 2020, 16:45
Image by Erich Westendarp from Pixabay Image by Erich Westendarp from Pixabay
Поділитись:

17 серпня відбулось засідання Басейнової ради нижнього Дунаю. Захід розпочався із обговорення проєкту «Реконструкція об’єктів будівництва «Створення глибоководного суднового ходу Дунай – Чорне море на українській ділянці Дельти». Під час заходу було заслухано представника філії «Дельта–лоцман» ДП «АМПУ», яке є замовником цього проєкту.

Про це повідомляє Держводагентство на своєму ФБ. Схоже, що не усі члени Басейнової ради готові повірити на слово АМПУ та «Дельті-лоцман».

«Враховуючи те, що сьогодні канал Дунай – Чорне море є стратегічно та економічно важливим об’єктом, члени ради одностайно вирішили звернутися до Кабінету Міністрів України, Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України, Міністерства інфраструктури України з клопотанням забезпечити публічний доступ до технічного завдання на виготовлення проєкту та прозорість в прийнятті рішень та проведення робіт», - ідеться у повідомленні Держводагентства.

Канал Дунай-Чорне море було збудовано попри протести громадських організацій та вчених на початку 2000-х років.

«Будівництво особисто курував міністр транспорту Георгій Кирпа. Президент Кучма в порушення законодавства змінив тоді межі Дунайського біосферного заповідника. Цей проєкт був і залишається не тільки екологічно шкідливим, а й корупційно небезпечним. Свого часу було відкрито кілька кримінальних справ щодо відмивання коштів у ході так званого будівництва каналу. Насправді там працювали земснаряди, які прорізали перекат, що відділяє гирло Дунаю від Чорного моря. Скільки насправді було вийнято піску, витрачено пального тощо – ніхто не знає», - сказав GreenPost один з організаторів кампанії за збереження цілісності Дунайського біосферного заповідника Володимир Борейко.

Нагадаємо, що Асоціація морських портів України наразі є замовником проєкту днопоглиблення річки Прип’ять. Цей проєкт небезпечний для людей через можливе радіоактивне забруднення питної води і шкідливий для гідрології та біорізноманіття річки.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з GreenPost
Донька Анна.
Фото ТСН
Померла найстарша породілля України Валентина Підвербна
1 хв на прочитанняВчора
100 тис. абонентів без світла на Харківщині
Укрзалізниця запустила спецпотяг для забезпечення гарячими обідами знеструмлених громад.
1 хв на прочитанняВчора
Фото ілюстративне
Удосконалено Положення про соціальний проєкт «Активні парки – локації здорової України»
1 хв на прочитанняВчора
Фото ілюстративне
Побите тримісячне немовля госпіталізовано в Одесі — поліція розслідує жорстоке поводження
1 хв на прочитанняВчора
ВР прийняла Закон про перевірки обґрунтованості видачі та продовження листків непрацездатності.
1 хв на прочитанняВчора
Ціни на борщовий набір впали втричі: надлишок продукції та воєнні ризики обвалили ринок
2 хв на прочитанняВчора
Ретроградний меркурій: час для перегляду, а не нових стартів
2 хв на прочитанняВчора
Лоза, що дає життя: як українські винороби і садівники створюють нову культуру
2 хв на прочитанняВчора