Догори
Дати відгук

Асоціація морпортів хоче "зарити" в Дунай кільканадцять мільйонів

Канал Дунай-Чорне море побудовано з порушеннями екологічного законодавства

2 хв на прочитання19 Серпня 2020, 16:45
Image by Erich Westendarp from Pixabay Image by Erich Westendarp from Pixabay
Поділитись:

17 серпня відбулось засідання Басейнової ради нижнього Дунаю. Захід розпочався із обговорення проєкту «Реконструкція об’єктів будівництва «Створення глибоководного суднового ходу Дунай – Чорне море на українській ділянці Дельти». Під час заходу було заслухано представника філії «Дельта–лоцман» ДП «АМПУ», яке є замовником цього проєкту.

Про це повідомляє Держводагентство на своєму ФБ. Схоже, що не усі члени Басейнової ради готові повірити на слово АМПУ та «Дельті-лоцман».

«Враховуючи те, що сьогодні канал Дунай – Чорне море є стратегічно та економічно важливим об’єктом, члени ради одностайно вирішили звернутися до Кабінету Міністрів України, Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України, Міністерства інфраструктури України з клопотанням забезпечити публічний доступ до технічного завдання на виготовлення проєкту та прозорість в прийнятті рішень та проведення робіт», - ідеться у повідомленні Держводагентства.

Канал Дунай-Чорне море було збудовано попри протести громадських організацій та вчених на початку 2000-х років.

«Будівництво особисто курував міністр транспорту Георгій Кирпа. Президент Кучма в порушення законодавства змінив тоді межі Дунайського біосферного заповідника. Цей проєкт був і залишається не тільки екологічно шкідливим, а й корупційно небезпечним. Свого часу було відкрито кілька кримінальних справ щодо відмивання коштів у ході так званого будівництва каналу. Насправді там працювали земснаряди, які прорізали перекат, що відділяє гирло Дунаю від Чорного моря. Скільки насправді було вийнято піску, витрачено пального тощо – ніхто не знає», - сказав GreenPost один з організаторів кампанії за збереження цілісності Дунайського біосферного заповідника Володимир Борейко.

Нагадаємо, що Асоціація морських портів України наразі є замовником проєкту днопоглиблення річки Прип’ять. Цей проєкт небезпечний для людей через можливе радіоактивне забруднення питної води і шкідливий для гідрології та біорізноманіття річки.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Еко
Управління відходами по-європейськи: Україна запускає пілотний проєкт за стандартами ЄС
Україна впроваджує європейські стандарти управління відходами
1 хв на прочитанняВчора
6 трильйонів екологічних збитків: як Україна боролася за клімат на COP30
Україна представила екоцид на 6 трильйонів гривень світовій спільноті на COP30
1 хв на прочитанняВчора
Фото ілюстративне
Фонд декарбонізації виконав 100% цілей: як Україна будує «зелене» майбутнє попри війну
2 хв на прочитання24 Грудня 2025
Екологічна катастрофа в Бессарабії: порятунок озера Ялпуг
Чому Болградський район потребує термінової програми озеленення та очищення водойм
1 хв на прочитання24 Грудня 2025
Екологічна НП в Чорному морі: узбережжя пляжів Одещини вкрите масляними плямами
2 хв на прочитання24 Грудня 2025
На Черкащині під охорону взяли майже 10 гектарів земель із червонокнижним шафраном
1 хв на прочитання24 Грудня 2025
Промислове рибальство переходить у "цифру": Кабмін спростив процедуру декларування
1 хв на прочитання23 Грудня 2025
Попередження про льодові явища: на українських річках починається замерзання
1 хв на прочитання23 Грудня 2025