75% молоді стикаються з онлайн-рекламою тютюну - Держпродспоживслужба
На тлі шокуючої статистики, представники влади та громадськості обговорили нові форми прихованої реклами в інтернеті та шляхи посилення контролю

Фахівці Держпродспоживслужби, Міністерства охорони здоров’я, Бюро ВООЗ в Україні та низки громадських організацій об'єднали зусилля для протидії незаконній рекламі тютюнових та нікотиновмісних виробів у цифровому середовищі. Обговорення відбулося на майданчику, організованому Центром демократії та верховенства права (ЦЕДЕМ).
Актуальність теми підтверджують результати опитування, проведеного Київським міжнародним інститутом соціології у березні 2025 року. Згідно з дослідженням:
- 75,1 % молоді віком 18–29 років повідомили, що стикалися з рекламою тютюнових виробів для електричного нагрівання (ТВЕН).
- Найчастіше така реклама траплялася саме в Інтернеті — про це заявили 27,1 % опитаних.
Пошук спільних рішень
Учасники заходу обговорили нові форми прихованої реклами, які використовує тютюнова індустрія в інтернеті, та шляхи уніфікації підходів до тлумачення норм антитютюнового законодавства.
Фахівці Держпродспоживслужби поділилися практичними напрацюваннями щодо виявлення та фіксації порушень у сфері онлайн-реклами. Вони також окреслили проблемні аспекти та запропонували шляхи для покращення взаємодії між державними органами та громадянським суспільством для більш ефективного контролю.
Учасники дискусії погодилися, що дотримання антитютюнового законодавства у цифровому середовищі потребує тісної координації. Проведення подібних міжсекторальних заходів є важливим кроком до ефективного захисту здоров’я населення, насамперед дітей та молоді, від впливу тютюнової індустрії.
Більше новин читайте на GreenPost.







