Догори
Дати відгук

300 брендів одягу закликають до еко- бойкоту «чорної п'ятниці»

1 хв на прочитання20 Листопада 2019, 14:28
Поділитись:

Більш,
ніж 300 всесвітньовідомих брендів одягу закликали до бойкоту «чорної п'ятниці».
У рамках кампанії "Зробимо п'ятницю знову зеленою" вони пояснюють, що
знижки та акції спонукають людей купувати речі, які їм не потрібні, повідомляє ВВС.

Надмірне
виробництво і споживання призводить до кліматичних змін, наголошують активісти.

Натомість
вони пропонують людям присвятити цьогорічну «чорну п'ятницю» (29 листопада) перегляду
речей у своїх шафах: подивитися, який одяг можна полагодити, продати або
віддати на переробку.

Водночас у Консорціумі підприємств роздрібної торгівлі Британії (BRC) не погоджуються з такою позицією. Там вважають, що «чорна п'ятниця» дає змогу купувати товари, які інакше люди не могли б собі дозволити.

Нагадаємо,
«чорна п’ятниця» у країнах Заходу пов’язана з Днем подяки в США, який
святкується у четвертий четвер листопада. Наступного ж дня починається «сезон»
знижок і розпродажів у торгових мережах, приурочений до різдвяних свят.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Еко