Американський продовольчий гігант Mars планує зменшити викиди вуглецю на 25 % до 2025 року, а до 2030 — на 50 %. Попри зростання обсягу продажів на 60 % з 2015 року, компанія вже сьогодні вдало скоротила загальний рівень викидів CO2 на 15 %, порівняно з 2018 роком, коли цей рівень був найбільшим.
Mars ще чекає важкий підйом для реалізації стратегії декарбонізації, проте вже зараз вдалося розірвати взаємозв’язок між зростанням бізнесу та викидами вуглецю. У компанії підкреслюють, що поєднання сталого розвитку та розширення бізнесу неможливе без науково-обґрунтованих цілей і фінансової рентабельності. Зокрема, найближчі три роки Mars інвестуватиме у сталий розвиток $1 млрд, що дорівнює рекламному бюджету.
Окреслюючи стратегію, керівництво компанії встановило чітку мету та зрозумілі способи вимірювання успіху. У розробленому Mars Compass, що визначає сім ключових цілей компанії, дві безпосередньо пов'язані зі сталим розвитком. Набір цілей і філософський підхід допомагають керувати довгостроковими стимулами команди, оцінюючи внесок не тільки у фінансові показники.
Сталий розвиток — це не лише важливий елемент етики та відповідальності, а й стратегічний фактор утримання споживачів, клієнтів і партнерів. Так, за результатами опитування, проведеного компанією у семи країнах, 70 % споживачів очікують від бізнесу більше ініціатив, спрямованих на збереження навколишнього середовища.
«Ми сприймаємо виклики сталого розвитку як ключові елементи бізнес-стратегії, а не як побічні завдання. Бізнес не може залишатися осторонь кліматичних питань, які потребують уваги, не меншої за економічні аспекти. З огляду на тенденції та досягнуті результати, ми впевнені у нашій здатності досягти цілей, встановлених до 2030 року», — говорить Енді Фароа, віце-президент із корпоративних зв’язків та сталого розвитку.
Більше новин читайте на GreenPost.