Стоматологічна помилка: на що мають право пацієнти та як вирішувати проблему

1 мин на прочтение07 Августа 2021, 21:11
За пломби люди будуть платити з власних кишень

Винні мають відшкодувати витрати на повторне лікування.

Лікарські помилки при наданні стоматологічних послуг обходяться клієнтам дорого. Та очікування, на жаль, не завжди виправдані. Після стоматологічних процедур і маніпуляцій людину можуть ще довго турбувати больові відчуття, хронічні запалення і навіть депресії і порушення сну.

Пацієнтів, які зіштовхнулися з неякісним наданням стоматологічних послуг, захищає закон, нагадує телеграм-канал "Медичне право України". Люди, незадоволені роботою стоматологів, мають право вимагати безоплатного усунення недоліків, зменшення ціни послуги або безкоштовної повторної роботи.

Якщо проблему вдалося вирішити в іншій медичній організації, винні мають відшкодувати витрати на повторне лікування.

 Досудовий порядок врегулювання спору:

Пацієнт, який вважає, що йому була надана неякісна стоматологічна послуга, має право направити письмове звернення до адміністрації медичного закладу із обгрунтуванням усіх фактів, які свідчать про неякісне надання медичної послуги та вимогою про безоплатне усунення недоліків чи пропорційне зменшення ціни наданої послуги, повне відшкодування матеріального і морального збитку.

Також до даного звернення варто долучати докази (договір з медичним закладом та/або квитанції про оплату медичної послуги).

У випадку відмови адміністрації медичного закладу у задоволенні вищезазначених вимог, потрібно звертатися до суду з вимогою про:

Нагадаємо, вчені дали поради, як довго зберігати гарну пам’ять та ясний розум.

Читайте GreenPost в Facebook. Подписывайтесь на нас в Telegram.

Поделиться: