Вверх
Дать отзыв

Автобуси у столиці Моравії працюватимуть на паливі, отриманому з гною і овочевого компосту

2 мин на прочтение16 Октября 2020, 10:15
Поделиться:

Біогазові технології для виробництва електроенергії динамічно розвиваються в світі і їхня сумарна встановлена електрична потужність в 2018 р. склала біля 18 ГВт. 

Сюрпризом для багатьох країн Євросоюзу став експеримент у Чехії: одне з найбільших міст країни  переводить міський транспорт на біометан.

Пілотний проект у Брно. столиці Моравії, покликаний скоротити викиди вуглекислого газу, передає ecotown.  Спочатку протестовані два автобуси, які працювали на біометані отриманому з гною і овочевого компосту. Пілотний проект увінчався успіхом, тому найближчим часом в Брно з'явиться ще п'ять автобусів, що працюють на біопаливі. 

За словами розробників проекту, природний газ Чехія імпортує  з-за кордону, з країн Північної Європи і, в першу чергу, з Росії, а використання біометану з гною і компосту допоможе країні не тільки стати незалежними від імпортних постачальників, а й переробити відходи з кухонь ресторанів і їдалень, які в даний момент просто потрапляють на звалища.

Ідеться також про необхідність поєднання електромобілів і транспортних засобів, що працюють на біометані. Адже це розумний і вагомий крок до переходу від забруднюючих повітря засобів пересування до тих, які більш дбайливі до навколишнього середовища.

Чехи переконані, що  майбутньому біометан з продовольчих відходів в основному буде використовуватися в вантажному і автобусному транспорті, а електрика — в моторах приватних авто. Перший завод з виробництва біометану з гною і харчових відходів у Чехії був відкритий у місті Рапотін. До 2030 року Брно зобов’язався скоротити викиди вуглекислого газу на 40%.

До слова, український експерт стверджує, що «Національний план дій з відновлюваної енергетики на період до 2020 року» в частині введення електрогенеруючих потужностей на біомасі і біогазі провалено.

Читайте GreenPost в Facebook. Подписывайтесь на нас в Telegram.

Больше из GreenPost