Догори
Дати відгук

Звичайний засіб для сну захищає ваш зір із віком - нове дослідження

Мелатонін - це гормон, який природним чином виробляється в мозку

2 хв на прочитання07 Червня 2024, 12:00
Дослідження як зберегти зів з віком Добавки мелатоніну Дослідження як зберегти зів з віком Добавки мелатоніну
Поділитись:

Популярна добавка, яка найчастіше використовується для того, щоб допомогти вам заснути, насправді може допомогти вам зберегти ваші очі, згідно з новими дослідженнями, що пов'язують мелатонін та вікову дегенерацію жовтої плями (ВМД).

Дослідники з Медичної школи Університету Кейс Вестерн Резерв вивчили записи більш ніж 200 000 осіб, які або не мали в анамнезі вікового зниження зору, або розвинулися повільно прогресуючу неексудативну AMD. Зі 121 523 пацієнтів віком 50 років і старше, які не мають в анамнезі ВМД, регулярне вживання мелатоніну було пов'язане зі зниженням ризику розвитку цього захворювання на 58%. У 66253 пацієнтів з ранньою дегенерацією зору використання мелатоніну становило на 56% менший ризик прогресування цього стану.

Ці результати, отримані при оцінці медичних записів з 2008 по 2023 рік, виявилися незмінними, коли пацієнтів розділили на вікові групи приблизно 60, 70 та 80 років.

Як випливає з назви, ВМД вражає макулу, яка знаходиться в задній частині ока і є центральною частиною сітківки, яка обробляє те, що ви бачите перед собою. Близько 11 мільйонів американців страждають від цього захворювання, і його прогрес є однією з головних причин вікової сліпоти.

У дослідженні 2020 року на мишах дослідники вперше показали, що мелатонін допомагає захистити сітківку від пошкодження та прогресування неексудативної ВМД. Потім дослідження 2021 показало, що пацієнти з ВМД мають нижчі рівні мелатоніну в сироватці крові та слізної рідини, а інша стаття, опублікована в тому ж році, продемонструвала, що додатковий прийом мелатоніну уповільнює прогресування нейродегенеративного захворювання сітківки - пігментного ретиниту. Проте дослідження все ще знаходяться на початковій стадії.

Мелатонін - це гормон, який природним чином виробляється в мозку, особливо з настанням темряви, і допомагає регулювати цикли сну та неспання. Добавки мелатоніну були схвалені FDA у 2005 році і є звичайним явищем на полицях аптек у США. Найчастіше його розглядають як «природне» лікування безсоння та інших порушень сну, включаючи зміну часових поясів.

Це останнє дослідження додає більше ваги до зростаючих доказів позитивного впливу мелатоніну на вікову дегенерацію зору, проте дослідники зазначають, що їхня робота, проте, має свої обмеження. Існує безліч факторів способу життя, пов'язаних як з неексудативною, так і з ексудативною ВМД, включаючи дієту та куріння. На додаток до цього, ті, хто приймає добавки, загалом можуть активніше підтримувати своє здоров'я, що згодом знизить ризик вікової втрати зору, пов'язаний зі своїм способом життя.

Більше новин читайте на GreenPost.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Кадрові рішення Кабміну 13 серпня: нові призначення в МОЗ та звільнення
Нові призначення в МОЗ та звільнення у двох міністерствах: уряд ухвалив низку кадрових рішень
1 хв на прочитанняВчора
На залізничній станції «Ніжин» сталася трагічна подія, яка забрала життя 40-річного чоловіка.
Кинутий у тамбурі недопалок призвів до безглуздої загибелі чоловіка під колесами потяга
1 хв на прочитанняВчора
13 серпня всесвітній день шульги
13 серпня відзначають Всесвітній день шульги та привертають увагу до їхніх потреб
1 хв на прочитанняВчора
Фото: AP
Дональд Трамп блокує федеральне фінансування процедур зміни статі для неповнолітніх у США
1 хв на прочитання12 Серпня 2026
Як позбутися нудоти та дискомфорту під час тривалих поїздок
2 хв на прочитання12 Серпня 2026
Світло на «невидиму» дитину: чому 12 серпня відзначають День середньої дитини
2 хв на прочитання12 Серпня 2026
Корисні альтернативи ранковій каві, які допоможуть прокинутися м'яко без шкоди для шлунку
1 хв на прочитання12 Серпня 2026
Науковці довели користь 10-хвилинних прогулянок після їжі для профілактики діабету
1 хв на прочитання11 Серпня 2026
Більше з GreenPost
Азотфіксація: роль азотфіксуючих бактерій для рослин і ґрунту
Азотфіксація: роль азотфіксуючих бактерій у живленні рослин та покращенні обґрунтування
4 хв на прочитанняВчора
АЕС "Черновода". Фото: Nuclearelectrica
Дунай обмілів: Румунія зупинила єдину АЕС, українські порти втрачають перевалку
3 хв на прочитанняВчора
Фото ілюстративне
Понад половина експортного врожаю ризикує залишитися в Україні — Мінагрополітики
3 хв на прочитанняВчора
Один з кар'єрів ОГХК (Об’єднана гірничо-хімічна компанія). Фото: ubiz.ua
Енергетичний комітет ВР підтримав законопроєкти про прискорення розбудови мереж та корпоратизацію СхідГЗК
2 хв на прочитанняВчора
Росія вдарила по енергетиці Одещини: знеструмлення у чотирьох областях
2 хв на прочитанняВчора
Екологи виявили рідкісного та корисного жука у столичному Голосіївському парку
1 хв на прочитанняВчора
Українські заводи переробили дев'ять мільйонів тонн соняшнику за сезон
1 хв на прочитанняВчора
Екологи виявили масову загибель риби на Хаджибейському лимані
1 хв на прочитанняВчора