- Головна
- Новини
- Здоров'я
- #Коронавірус 2019-nCoV
- Застосунок «Дій вдома»: як знятися із самоізоляції та що робити, якщо припинити самоізоляцію не вдалося (інфографіка)
Застосунок «Дій вдома»: як знятися із самоізоляції та що робити, якщо припинити самоізоляцію не вдалося (інфографіка)
А також куди звертатися щодо технічних проблем.
Застосунок «Дій вдома» було розроблено у квітні 2020 року. Його завдання — моніторити дотримання самоізоляції під час карантину. Двотижневе перебування під наглядом «Дій вдома» є альтернативою ПЛР-тесту для тих, хто перетнув кордон. Також цей застосунок використовують контактні та просто ті, хто має перебувати на самоізоляції.
Моніторинг здійснюється через зняття у випадковий період часу геолокації та FaceID. Людина, яка встановила «Вдома», отримує регулярні повідомлення в довільні проміжки часу протягом дня. Після цього в неї є 15 хвилин, щоб надіслати своє актуальне фото, які співставлять зі світлиною, зробленою під час встановлення мобільного застосунку. Причому якщо на першій фотографії були якісь аксесуари (окуляри, маска тощо), то вони мають бути і на подальших фото.
У роботі «Вдома» можливо багато збоїв, до яких потрібно бути готовими. Наприклад:
- застосунок не приймає фото-підтвердження (ймовірні причини — погане освітлення, низька якість знімку та те, що смартфон не вірно визначає геолокацію);
- повідомлення приходять без звуку та вібрації, тому людина може й не знати, що «порушила умови карантину», бо вчасно не відправила фото;
- після повідомлення про підтвердження телефон починає гальмувати, працювати зі збоями;
- застосунок не завжди розпізнає виконання команди з першого разу;
- заднім числом можна отримати повідомлення, що фото не підтверджено та ви порушили умови карантину.
У випадку виникнення технічних збоїв у роботі застосунку «Дій вдома» слід звернутися до служби підтримки.
Що потрібно зробити, аби достроково припинити самоізоляцію?
Крок 1. Зробити ПЛР-тест на COVID-19. Якщо його результат негативний, переходити до подальших кроків.
Крок 2. Звернутися до медичного закладу або лабораторії, які робили ПЛР-тест, із заявою, щоб вони внесли на електронну платформу результат тесту та номер телефону, до якого прив’язано застосунок. Внесені дані автоматично синхронізуються із застосунком «Дій вдома» приблизно протягом години, і людину вимикають у базі. Тоді у застосунку з’явиться повідомлення, й у меню стане активною кнопка «Вийти». Варто лише натиснути на неї — і самоізоляцію завершено.
Якщо ж таке повідомлення не з’явилося, потрібно переходити до кроку 3.
Крок 3. Звернутися до лабораторії чи медзакладу, які вносили дані на платформу, щоб вони перевірити коректність цих даних та в разі потреби виправити помилки.
Нагадаємо, в Україні працює проект «Мій телефонний друг»: підтримка самотніх людей під час пандемії.