Догори
Дати відгук
  • Головна
  • Новини
  • Енерго
  • Європа переглядає стратегію електрифікації: відмова від заборони бензинових автомобілів

Європа переглядає стратегію електрифікації: відмова від заборони бензинових автомобілів

Автовиробники повертаються до класичних двигунів внутрішнього згоряння через проблеми з впровадженням електрокарів.

1 хв на прочитання4 години тому
Франція відмовилась скорочувати термін заборони бензинових авто: виклики електрифікації транспорту Франція відмовилась скорочувати термін заборони бензинових авто: виклики електрифікації транспорту
Поділитись:

Французький парламент прийняв рішення не прискорювати заборону на продаж автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння, залишивши початковий термін – 2040 рік, замість раніше запропонованого 2035 року. Про це повідомляє видання Newsauto з посиланням на UAmotors.

Таке рішення відображає загальну тенденцію в автомобільній галузі, де виробники все частіше переглядають свої амбітні плани щодо повного переходу на електромобілі.

Причини перегляду стратегії електрифікації

Хоча Євросоюз раніше зобов'язав автокомпанії повністю перейти на електромобілі до 2035 року, виконання цих вимог виявилося проблематичним з кількох причин:

  • Електромобілі залишаються фінансово недоступними для значної частини населення
  • Автовиробники стикаються з ризиком мільярдних штрафів за невиконання екологічних норм
  • Попит на електрокари не відповідає очікуванням

Глобальна тенденція

Франція – не єдина країна, яка переглядає свою політику щодо електромобілів:

  • США почали відмовлятися від субсидій на електричні автомобілі
  • Німеччина вже скасувала пільги для покупців електрокарів
  • Великі автовиробники, включаючи Volkswagen та Volvo, визнали, що різкий перехід на електротягу був поспішним рішенням
  • Ford змушений скорочувати виробництво електричних пікапів F-150 Lightning через падіння попиту, натомість збільшуючи випуск моделей з бензиновими двигунами – Ranger та Bronco

Норвегія залишається винятком серед європейських країн, продовжуючи активно субсидіювати електромобілі. Однак навіть там головний інженер Осло Тобіас Вольф визнав, що перехід на електротягу не призвів до істотного покращення якості повітря в містах.

Більше новин читайте на GreenPost.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Енерго
Більше з GreenPost
Детальний гороскоп для всіх знаків зодіаку на 27 лютого 2025 року - День Лотоса. Фото: Use at your Ease / Pixabay
Астрологічний прогноз на 27 лютого 2025 року: день Лотоса та нових можливостей
5 хв на прочитання49 хвилин тому
Зображення створене ШІ
Будинок для літніх людей у Дніпрі: як забезпечити догляд за літньою людиною
2 хв на прочитаннягодина тому
БЕБ викрило підпільне виробництво сигарет на Закарпатті вартістю понад 500 тисяч гривень
БЕБ Закарпаття завершило справу щодо підпільного виробництва сигарет на півмільйона гривень
1 хв на прочитаннягодина тому
Пестициди проти бліх у домашніх тварин вбивають пташенят - дослідження. Фото: Михайло Марків / Вечірній Київ
Шкідливі хімікати для домашніх тварин знищують пташині гнізда: нове дослідження
2 хв на прочитання2 години тому
Перевезення лежачих хворих по Україні: медичне таксі «Medical Car»
2 хв на прочитання3 години тому
На узбережжі Одещини фіксують викиди мазуту: як діяти при виявленні забруднення
1 хв на прочитання5 годин тому
З початку року 944 агрогосподарства отримали 4,5 млрд грн кредитів за програмою «5-7-9»
1 хв на прочитання5 годин тому
Кияни тримають у квартирі 100-кілограмову свиню
1 хв на прочитання6 годин тому