Догори
Дати відгук
  • Головна
  • Новини
  • Енерго
  • Європа переглядає стратегію електрифікації: відмова від заборони бензинових автомобілів

Європа переглядає стратегію електрифікації: відмова від заборони бензинових автомобілів

Автовиробники повертаються до класичних двигунів внутрішнього згоряння через проблеми з впровадженням електрокарів.

1 хв на прочитання26 Лютого 2025, 15:36
Франція відмовилась скорочувати термін заборони бензинових авто: виклики електрифікації транспорту Франція відмовилась скорочувати термін заборони бензинових авто: виклики електрифікації транспорту
Поділитись:

Французький парламент прийняв рішення не прискорювати заборону на продаж автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння, залишивши початковий термін – 2040 рік, замість раніше запропонованого 2035 року. Про це повідомляє видання Newsauto з посиланням на UAmotors.

Таке рішення відображає загальну тенденцію в автомобільній галузі, де виробники все частіше переглядають свої амбітні плани щодо повного переходу на електромобілі.

Причини перегляду стратегії електрифікації

Хоча Євросоюз раніше зобов'язав автокомпанії повністю перейти на електромобілі до 2035 року, виконання цих вимог виявилося проблематичним з кількох причин:

  • Електромобілі залишаються фінансово недоступними для значної частини населення
  • Автовиробники стикаються з ризиком мільярдних штрафів за невиконання екологічних норм
  • Попит на електрокари не відповідає очікуванням

Глобальна тенденція

Франція – не єдина країна, яка переглядає свою політику щодо електромобілів:

  • США почали відмовлятися від субсидій на електричні автомобілі
  • Німеччина вже скасувала пільги для покупців електрокарів
  • Великі автовиробники, включаючи Volkswagen та Volvo, визнали, що різкий перехід на електротягу був поспішним рішенням
  • Ford змушений скорочувати виробництво електричних пікапів F-150 Lightning через падіння попиту, натомість збільшуючи випуск моделей з бензиновими двигунами – Ranger та Bronco

Норвегія залишається винятком серед європейських країн, продовжуючи активно субсидіювати електромобілі. Однак навіть там головний інженер Осло Тобіас Вольф визнав, що перехід на електротягу не призвів до істотного покращення якості повітря в містах.

Більше новин читайте на GreenPost.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Енерго