Догори
Дати відгук

Які три продукти додають здоров'я та захищають серце і судини після 50 років

Лікарі радять їх вживати постійно.

1 хв на прочитання28 Грудня 2020, 23:58
Поділитись:

Піклуватися про своє здоров'я з віком стає все складніше. Ось чому правильне харчування часто є головним елементом здорового життя у старшому віці. Після 50 років в організмі відбуваються певні зміни, що важливо враховувати, формуючи щоденне меню. Повідомляє Annals of Neurology.

Ягоди

Згідно з дослідженням американських медиків, вживання чорниці та полуниці дає змогу уповільнити зниження когнітивних функцій у літніх людей. Вчені припустили, що це може бути пов'язано з флавоноїдами, якими сповнені ці ягоди. Також у них є антиоксидантні та протизапальні властивості.

Яйця

З віком у людей падає рівень вітаміну D, оскільки шкіра втрачає здатність синтезувати його під впливом сонця. З цієї причини дорослим старше 50–60 років важливо включати в раціон багаті вітаміном D продукти. Одним із джерел цього вітаміну є яйця, зокрема, жовтки.

Банани

Тиск дає про себе знати? Дослідження показують, що люди старшого віку схильні до розвитку гіпертонії. Калій — це мінерал, який допомагає знизити вплив солі та рівень артеріального тиску, згідно з даними журналу Blood Pressure UK. Банани є одним з найбільш доступних способів отримання калію.

Нагадаємо, який сніданок змушує людей гладшати.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
13 серпня всесвітній день шульги
13 серпня відзначають Всесвітній день шульги та привертають увагу до їхніх потреб
1 хв на прочитання5 годин тому
Фото: AP
Дональд Трамп блокує федеральне фінансування процедур зміни статі для неповнолітніх у США
1 хв на прочитанняВчора
Як подолати захитування в транспорті
Як позбутися нудоти та дискомфорту під час тривалих поїздок
2 хв на прочитанняВчора
День середньої дитини 12 серпня: історія, синдром середньої дитини та факти
Світло на «невидиму» дитину: чому 12 серпня відзначають День середньої дитини
2 хв на прочитанняВчора
Корисні альтернативи ранковій каві, які допоможуть прокинутися м'яко без шкоди для шлунку
1 хв на прочитанняВчора
Науковці довели користь 10-хвилинних прогулянок після їжі для профілактики діабету
1 хв на прочитання11 Серпня 2026
Свято безумовної любові: історія, значення та традиції Дня синів і дочок
2 хв на прочитання11 Серпня 2026
Кінетичний пісок: від шведського винайдення до улюбленої іграшки мільйонів дітей та дорослих
2 хв на прочитання11 Серпня 2026
Більше з GreenPost
Фото: ДСНС Одещини
Росія вдарила по енергетиці Одещини: знеструмлення у чотирьох областях
2 хв на прочитаннягодина тому
Рідкісну златку евритирею дубову виявили у Голосіївському парку
Екологи виявили рідкісного та корисного жука у столичному Голосіївському парку
1 хв на прочитання3 години тому
Запаси соняшнику в Україні сягнули 947 тисяч тонн
Українські заводи переробили дев'ять мільйонів тонн соняшнику за сезон
1 хв на прочитання3 години тому
Масовий замор риби та креветок на Хаджибейському лимані
Екологи виявили масову загибель риби на Хаджибейському лимані
1 хв на прочитання5 годин тому
Поліція розпочала два кримінальні провадження через засипання річки Золота Липа
1 хв на прочитання7 годин тому
Екоінспектори розслідують загибель червонокнижної лосихи
1 хв на прочитання9 годин тому
Паркани біля самої води: Житомирський суд відкрив провадження щодо обмеження доступу громадян до Тетерева
2 хв на прочитанняВчора
Куди поїхати у відпустку наприкінці серпня в Україні: ТОП-5 напрямків для перезавантаження
3 хв на прочитанняВчора