Догори
Дати відгук

Яка кількість фруктів та овочів впливає на тривалість життя — дослідження

Дослідження встановило, що 3 з 5 порцій повинні бути овочами, інші 2 – фрукти.

2 хв на прочитання11 Березня 2021, 07:50
Тільки кожен десятий дорослий вживає достатню кількість рослинної їжі. Тільки кожен десятий дорослий вживає достатню кількість рослинної їжі.
Поділитись:

Людина може самостійно продовжити собі життя, і для цього не потрібні дорогі препарати та косметичні процедури. Як дослідили американські вчені, кількість фруктів та овочів може допомогти знизити рівень розвитку хвороби Альцгеймера та подовжити тривалість життя.

Згідно з новим дослідженням, проведеним Американською асоціацією серця, всього лише 5 порцій овочів та фруктів (одна порція повинна становити не менше 80 грамів) може подовжити тривалість життя. Дослідження встановило, що 3 з 5 порцій повинні бути овочами, інші 2 – фрукти. Дослідження мало масштабний характер, воно охоплює дані майже 2 мільйонів дорослих по всьому світу. 

Дієта, багата фруктами та овочами, допомагає знизити ризик численних хронічних захворювань, які є основними причинами смерті, включаючи серцево-судинні захворювання і рак. 

Проте, за даними Американських центрів по контролю і профілактиці захворювань, тільки кожен десятий дорослий вживає достатню кількість рослинної їжі. Науковці додали, що при цьому враховуються не вся рослинна їжа.

Донг Д. Ван, епідеміолог, дієтолог і член медичного факультету Гарвардської медичної школи разом з колегами проаналізували дані декількох досліджень, які тривали впродовж 30 років та виявили, що:

  • Споживання 5 порцій фруктів і овочів в день пов'язано з найнижчим ризиком смерті. Зокрема дослідження зафіксувало скорочення ризику розвитку хвороб серця та інсульту; нижчий ризик смерті від раку та нижчий ризик смерті від респіраторних захворювань.
  • Вживання більшої кількості рослинної їжі (6 порцій та більше) не продемонструвало додаткових переваг.
  • Вживання двох порцій фруктів і трьох порцій овочів в день були пов'язані з високими показниками довголіття.
  • Не всі рослинні продукти володіють однаковими перевагами для здоров'я. Наприклад, крохмалисті овочі, такі як горох і кукурудза, картопля, а також фруктові соки не пов'язані зі зниженням ризику смерті або з профілактикою специфічних хронічних захворювань.
  • Зелені листові овочі, включаючи шпинат, салат і капусту, а також фрукти й овочі, багаті бета-каротином і вітаміном С (цитрусові, ягоди та морква), показали найбільшу користь. Минулі дослідження показали, що такий ефект досягається завдяки клітковині, якою багаті ці продукти.

Така кількість фруктів та овочів демонструє найбільшу користь з точки зору профілактики основних хронічних захворювань та є відносно доступною для вживання, – зазначають автори дослідження.

Нагадаємо,  випадіння волосся може свідчити про наявність діабету.

До слова, кардіологи знизили показник нормального тиску для жінок.
 

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Фото з відкритих джерел
Від імпульсивного рішення до чистої шкіри: як світ відзначає День зведення татуювань
2 хв на прочитаннягодина тому
Кадрові рішення Кабміну 13 серпня: нові призначення в МОЗ та звільнення
Нові призначення в МОЗ та звільнення у двох міністерствах: уряд ухвалив низку кадрових рішень
1 хв на прочитанняВчора
На залізничній станції «Ніжин» сталася трагічна подія, яка забрала життя 40-річного чоловіка.
Кинутий у тамбурі недопалок призвів до безглуздої загибелі чоловіка під колесами потяга
1 хв на прочитанняВчора
13 серпня всесвітній день шульги
13 серпня відзначають Всесвітній день шульги та привертають увагу до їхніх потреб
1 хв на прочитанняВчора
Дональд Трамп блокує федеральне фінансування процедур зміни статі для неповнолітніх у США
1 хв на прочитання12 Серпня 2026
Як позбутися нудоти та дискомфорту під час тривалих поїздок
2 хв на прочитання12 Серпня 2026
Світло на «невидиму» дитину: чому 12 серпня відзначають День середньої дитини
2 хв на прочитання12 Серпня 2026
Корисні альтернативи ранковій каві, які допоможуть прокинутися м'яко без шкоди для шлунку
1 хв на прочитання12 Серпня 2026
Більше з GreenPost
У США врятували понад 30 котів із покинутого човна
Понад 30 котів на покинутому човні: у США поліція та зоозахисники провели зворушливу рятувальну операцію
1 хв на прочитання3 години тому
Азотфіксація: роль азотфіксуючих бактерій для рослин і ґрунту
Азотфіксація: роль азотфіксуючих бактерій у живленні рослин та покращенні обґрунтування
4 хв на прочитанняВчора
АЕС "Черновода". Фото: Nuclearelectrica
Дунай обмілів: Румунія зупинила єдину АЕС, українські порти втрачають перевалку
3 хв на прочитанняВчора
Фото ілюстративне
Понад половина експортного врожаю ризикує залишитися в Україні — Мінагрополітики
3 хв на прочитанняВчора
Енергетичний комітет ВР підтримав законопроєкти про прискорення розбудови мереж та корпоратизацію СхідГЗК
2 хв на прочитанняВчора
Росія вдарила по енергетиці Одещини: знеструмлення у чотирьох областях
2 хв на прочитанняВчора
Екологи виявили рідкісного та корисного жука у столичному Голосіївському парку
1 хв на прочитанняВчора
Українські заводи переробили дев'ять мільйонів тонн соняшнику за сезон
1 хв на прочитанняВчора