Догори
Дати відгук

Як виробник вішалок для одягу змінює індустрію моди

2 хв на прочитання19 Листопада 2019, 16:19
Поділитись:

Амстердамський стартап Arch & Hook бореться із забрудненням навколишнього середовища, виробляючи вішалки для одягу з перероблених матеріалів. Стартап вже залучив фінансування на десятки мільйонів євро, пише Forbes.

Війна з пластиком зруйнувала репутацію найпростіших речей, що оточують нас у повсякденному житті: пластикових пакетів, соломинок і пляшок. Широке поширення концепції «сталого розвитку» серйозно змінило модну індустрію і підштовхнуло учасників ринку до переосмислення споживання. За підрахунками Boston Consulting Group, правильно впроваджені екологічні практики допомагають збільшити виручку модних брендів на 2%.

Провідні світові бренди переходять на екологічно чисті матеріали. Однак якщо компанії дійсно серйозно ставляться до впливу світу моди на навколишнє середовище, то вони також думають і про те, як правильно упаковувати одяг.

Підчас Лондонського тижня моди засновники стартапу Arch & Hook з Амстердаму представили лінійку екологічних вішалок BLUE, які створені для боротьби з тоннами пластика, щорічно потрапляючими в океан через індустрію моди.

За підрахунками Arch & Hook, щороку по всьому світу проводиться 150 млрд предметів одягу. При цьому дві третини з них перевозять зі швейних фабрик в магазини на пластикових вішалках, виготовлених з полістиролу. Відразу після транспортування одягу їх замінюють на фірмові вішалки і викидають. 85% з 1 млрд таких вішалок в результаті виявляється на сміттєзвалищі, де вони «будуть розкладатися більше тисячі років».

Arch & Hook залучила десятки мільйонів євро. В середині вересня 16 виробників одягу і модних дизайнерів, імена яких ще не розголошені, підписали угоду про використання екологічних вішалок BLUE при перевезенні одягу.

Arch & Hook позиціонує себе як бренд номер один в світі по виробництву екологічних вішалок. У 2017 році стартап з Амстердама запустив свою першу колекцію дерев'яних вішалок, які пройшли сертифікацію Лісової опікунської ради (FSC). Однак ці вішалки були призначені не для транспортування одягу, а виключно для магазинів.

Намагаючись задовольнити зростаючий попит, компанія почала використовувати інші матеріали. У червні Arch & Hook запустила лінійку вішалок з перероблених матеріалів під назвою Mission-E, а в вересні — колекцію екологічних вішалок BLUE зі спійманого в світовому океані пластика. Їх виготовляють зі сміття, зібраного в гирлах чотирьох найбільших річок Китаю, включаючи Янцзи і Хуанхе. Сміття збирають до того, як воно досягнє моря, а потім сортують для подальшої переплавки.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.