Емодзі, вони ж емоджі (наголос на «о») це стиль іконок на зразок смайликів, що з’явилися в Японії і отримали популярність в соціальних мережах по всьому світу. Японське слово «емодзі» складається з «е» (картинка) і «модзі» (літера, письмовий знак). Тобто, отримуємо щось на кшталт «знак-картинка».
Перші емодзі у 1995 році створив японець Сігетака Куріта, який на той час розробляв технологію I-MODE для мобільного інтернету. Усі символи мали розмір в 12×12 пікселів, а їхнім первинним завданням було спростити обмін електронними повідомленнями.
У 2010 році організація Unicode випустила “стандартний набір” емодзі, який містив 722 символи. Цей крок вплинув на те, що користуватися емодзі почали далеко за межами Японії.
Проте справжню популярність емодзі, які ми знаємо сьогодні, отримали у 2011 році, коли компанія Apple додала їх у свою операційну систему iOS. Уже за рік Apple випустила 376 нових емодзі.
Зазвичай зрозуміло, який посил передає емодзі, але є серед них такі, значення яких може трактуватися неоднозначно. Аби зрозуміти значення емодзі, можна звернутися за допомогою до сайту emojipedia.org.
Зараз емодзі поділяються на різні види: мімічні, загальні предмети, типи професій, їжі тощо. Появу всіх нових емоджі схвалює організація Unicode, яка контролює їхні стандарти та параметри. Щоразу, коли додаються нові смайлики, вони проходять через UC, а потім переводяться на символи, які ви бачите на своєму пристрої.