Догори
Дати відгук

Вітаміни для здоров’я очей, чи варто їх приймати

Лікар Ганс радить отримувати вітаміни через їжу.

2 хв на прочитання12 Квітня 2022, 23:13
Поділитись:

Проблеми з очима можуть бути спричинені різними причинами. Негативно вплинути на здоров’я очей може дефіцит вітамінів.

Тим, у чиєму раціоні відсутні ключові вітаміни або поживні речовини, яких людина потребує щодня, або у разі діагностованого дефіциту вітамінів, лікар може порекомендувати приймати вітамінні добавки. Проте більшості людей для здоров’я очей достатньо вітамінів, які надходять з їжею, вказують фахівці Клініки Клівленда (США), пише Hlhealth.info

Чи потрібно приймати вітаміни

“Більшості людей вони (вітаміни – прим. ред) не потрібні для здоров’я очей. – каже офтальмолог, доктор медицини Річард Ганс. – Ви можете отримати необхідні вітаміни зі свого раціону. І існує мало доказів зв’язку вітамінних добавок із покращенням здоров’я очей” .

Однак є один виняток: вікова дегенерація жовтої плями. І тут має сенс проконсультуватися з офтальмологом. Деякі дослідження показують, що прийом вітамінів-антиоксидантів у поєднанні з цинком, ймовірно, може сповільнити прогрес захворювання до пізньої стадії та втрату зору. Але в той же час в аналізі рандомізованих досліджень у США зазначається, що тривале щоденне вживання полівітамінів не істотно впливає на візуально значущу вікову дегенерацію жовтої плями.

Лікар Ганс радить отримувати вітаміни через їжу. Це корисно не лише для здоров’я очей, а й для здоров’я загалом.

В яких продуктах багато корисних для очей вітамінів

Листові зелені овочі, такі як шпинат, капуста, різні види салату та зелені, містять багато вітамінів та поживних речовин, які корисні для здоров’я очей. Омега-3 можна знайти в жирній рибі та багатьох видах горіхів та насіння. А морква багата на вітамін А, який важливий для метаболізму сітківки, радить офтальмолог.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Фото:
Hit FM
Науковці довели користь 10-хвилинних прогулянок після їжі для профілактики діабету
1 хв на прочитанняВчора
День синів і дочок 11 серпня: історія, значення та традиції свята
Свято безумовної любові: історія, значення та традиції Дня синів і дочок
2 хв на прочитанняВчора
Фото з відкритих джерел
Кінетичний пісок: від шведського винайдення до улюбленої іграшки мільйонів дітей та дорослих
2 хв на прочитанняВчора
В Одесі викрили трьох лікарів на схемі з фіктивною інвалідністю
В Одесі трьох лікарів викрили на продажу фіктивної інвалідності за $7500
1 хв на прочитання10 Серпня 2026
Пастка технологій: Apple Watch та фітнес-трекери провокують тривожність і психологічний тиск
1 хв на прочитання09 Серпня 2026
В Україні зафіксовано випадки лихоманки Західного Нілу: чим небезпечна інфекція та як захиститися
2 хв на прочитання09 Серпня 2026
Забруднене повітря спровоковує загострення ревматоїдного артриту
1 хв на прочитання09 Серпня 2026
Астрономічний пік серпня: астрологи та метеорологи назвали дати сонячного затемнення і геомагнітних коливань
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Більше з GreenPost
Як обрати натуральний мед без домішок та цукрового сиропу
Бджоловод поділився простими способами перевірки натуральності меду під час купівлі
2 хв на прочитаннягодина тому
Закриття аеропорту Ганновера через невідомий дрон у Німеччині
У Німеччині закрили аеропорт Ганновера через підозрілий безпілотник
1 хв на прочитання2 години тому
Чи зросте ціна бензину до 100 грн за літр
Ціни на АЗС стрімко зростають через міжнародну кризу та нові вимоги до пального
1 хв на прочитання3 години тому
День жалоби у Запорізькій області 12 серпня
У Запорізькій області оголосили День жалоби за загиблими від російського обстрілу
1 хв на прочитанняВчора
Верховний Суд заборонив чиновникам забирати пільги у травмованих військовослужбовців
2 хв на прочитанняВчора
Коридор затемнень (12–28 серпня): як пережити період трансформацій та зберегти гармонію
3 хв на прочитанняВчора
У Мукачеві другу добу триває гасіння пожежі на полігоні ТПВ
1 хв на прочитанняВчора
Екологічна надзвичайна подія в Житомирі: у річці Кам'янка через скиди стічних вод загинуло понад тисячу рибин
1 хв на прочитанняВчора