Догори
Дати відгук

Вчені пояснили, чи правда, що сіль продовжує життя

Вчені зібрали дані про споживання натрію по всьому світу – у 181 країні.

2 хв на прочитання30 Березня 2023, 16:00
Поділитись:

Вважається, що солоне лише шкодить здоров’ю. Але що про це свідчить наука?

В Інтернеті можна знайти безліч різної інформації. У тому числі, що сіль настільки корисна для здоров’я, що може збільшити тривалість життя. Але що ж свідчать наукові дослідження?

Взагалі нам зазвичай солона їжа здається смачнішою, пише ukrhealth.

 І цьому є два пояснення. Перше – сіль сприяє тому, що у травному тракті виділяються різні рідини та з’являється апетит. Друге – вона загалом покращує смак їжі, оскільки входить у реакцію з певними речовинами, які у ній.

Але що щодо впливу солі на тривалість життя людини?

Є одне дослідження, результати якого показують, що люди, які вживають солоні продукти, живуть довше. Вчені зібрали дані про споживання натрію по всьому світу – у 181 країні. Виявилося, що на кожен грам збільшення середнього споживання натрію на добу очікувана тривалість життя з народження стає більшою на 2,6 року. Що ж до очікуваної тривалості активного життя 60 років, вона збільшується на 0,3 року.

Але це зовсім не означає, що багато солі дозволить вам прожити довше. Вся справа в тому, що вище дослідження має наглядовий характер.

Більше того, як показують останні наукові роботи Школи громадського охорони здоров’я Гарвардського університету, чим більше солі в раціоні людини, тим вища ймовірність ранньої смерті від усіх причин. І тривалість життя, навпаки, від солі скорочується. Це стало відомо після проведення опитування серед понад 500 тисяч осіб, вік яких складав від 40 до 69 років. Спостерігали за учасниками дев’ять років.

 

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Неочевидна небезпека Apple Watch
Пастка технологій: Apple Watch та фітнес-трекери провокують тривожність і психологічний тиск
1 хв на прочитанняВчора
Небезпека у кусі комара: в Україні зафіксовано випадки лихоманки Західного Нілу
В Україні зафіксовано випадки лихоманки Західного Нілу: чим небезпечна інфекція та як захиститися
2 хв на прочитанняВчора
Фото ілюстративне
Забруднене повітря спровоковує загострення ревматоїдного артриту
1 хв на прочитанняВчора
Магнітні бурі та сонячне затемнення 9–12 серпня: детальний прогноз
Астрономічний пік серпня: астрологи та метеорологи назвали дати сонячного затемнення і геомагнітних коливань
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Хочете схуднути — виспіться: науковці пояснили, як режим сну керує вагою людини
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Профілактика, новітні технології та гігієна зору: як зберегти чіткий погляд у добу ґаджетів
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Щастя — це вибір та щоденна звичка: 8 серпня світ відзначає День «Щастя є!»
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Додаток для пошуку тіні став популярнішим за Google Maps: новий тренд у Кореї під час рекордної спеки
2 хв на прочитання07 Серпня 2026
Більше з GreenPost
Масова загибель риби у річці Мика в Радомишлі
Екологічна надзвичайна подія: у річці Мика загинуло понад 1,3 тисячі рибин
1 хв на прочитання43 хвилини тому
Фото ілюстративне
Загроза водної кризи в Україні: які регіони можуть залишитися без води
1 хв на прочитання2 години тому
ФОТО: ілюстративне
Україна масштабно укріплює Чорнобильську зону на випадок нового вторгнення з Білорусі
2 хв на прочитання3 години тому
Фото з відкритих джерел
Від арахісової олії до біопалива: історія, переваги та перспективи Міжнародного дня біодизеля
3 хв на прочитання5 годин тому
Повітряний терор паливно-енергетичного комплексу: росіяни атакували об'єкти видобутку та мережу АЗК «Укрнафти»
1 хв на прочитанняВчора
Чому томати залишаються жовтими біля плодоніжки та як це виправити
1 хв на прочитанняВчора
Наслідки обстрілу столиці: Кирилівське озеро та струмок Сирець знову забруднені
1 хв на прочитанняВчора
У Казахстані вперше випробували пасажирський безпілотник із людиною на борту
1 хв на прочитанняВчора