Догори
Дати відгук

Вчені підтвердили користь шоколаду для судин і серця

Твердження про користь шоколаду для діяльності серцево-судинної системи знайшли своє підтвердження у вигляді результатів нового дослідження вчених з США.

1 хв на прочитання07 Березня 2021, 08:30
Вчені підтвердили користь шоколаду для судин і серця. Вчені підтвердили користь шоколаду для судин і серця.
Поділитись:

«Шоколад може позитивно впливати на функціонування серця і судин», – цитує американських дослідників журнал European Journal of Preventive Cardiology.

Видання опублікувало висновки наукових фахівців, які представляють Медичний коледж Бейлор. Цими вченими були проаналізовані дані 300 тисяч чоловік. Їх резюме підтверджує, що споживання шоколаду корисне в плані профілактики ішемічної хвороби серця.

Автори дослідження постулюють, що: «У людей, які їдять шоколад хоча б раз на тиждень, ризик розвитку ішемічної хвороби серця знижується на 8%».

Вчені пов’язують корисний ефект вживання шоколаду з дією на організм біоактивних компонентів какао-бобів, що використовуються при виготовленні продукту (це, зокрема, стеаринова кислота, флавоноїди, поліфеноли). За словами дослідників, завдяки даним речовинам серцевий м’яз стає більш витривалим, а в крові підвищується вміст «хорошого» холестерину, що сприяє зниженню рівня «поганого» холестерину, що закупорює артерії і підвищує ризик інфарктів.

Фахівці підкреслюють, що мова йде про якісний продукт з високим вмістом какао, який вживають в помірній кількості.

Нагадаємо, головний біль можуть провокувати продукти і напої.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Зображення ілюстративне
Найближчими днями Землю накриють магнітні бурі: очікується шторм рівня G2
2 хв на прочитання6 годин тому
Мігранти, скупчені на пляжі в Сеуті, який охороняє Національна поліція. Фото: Gabriela Sardá / Europa Press
Гуманітарна та медична криза в Сеуті: лікарі попереджають про загрозу епідемій через перенаселеність
2 хв на прочитанняВчора
На КПП «Дякове» у гуманітарній вантажівці виявили незадекларовані ліки на 700 тисяч. Фото: Закарпатська митниця / Facebook
Ліки на 700 тисяч гривень: у вантажівці з гуманітаркою виявили незадекларовані препарати
1 хв на прочитанняВчора
Фото з відкритих джерел
Від імпульсивного рішення до чистої шкіри: як світ відзначає День зведення татуювань
2 хв на прочитанняВчора
Нові призначення в МОЗ та звільнення у двох міністерствах: уряд ухвалив низку кадрових рішень
1 хв на прочитання13 Серпня 2026
Кинутий у тамбурі недопалок призвів до безглуздої загибелі чоловіка під колесами потяга
1 хв на прочитання13 Серпня 2026
13 серпня відзначають Всесвітній день шульги та привертають увагу до їхніх потреб
1 хв на прочитання13 Серпня 2026
Дональд Трамп блокує федеральне фінансування процедур зміни статі для неповнолітніх у США
1 хв на прочитання12 Серпня 2026
Більше з GreenPost
Фото: Дмитра Смольєнка, Укрінформ
Жити в 20 км від фронту: як Запоріжжя готується до зими та будує унікальні підземні об’єкти
3 хв на прочитання2 години тому
Обмілілий Дунай на тлі посухи в Угорщині. Фото: Getty Images
Спека та мілководдя Дунаю спровокували енергокризу в Угорщині: як охолоджують АЕС у Центральній Європі
2 хв на прочитання4 години тому
Всесвітній день медоносних бджіл: значення для екології та як захистити комах
Маленькі трудівники великої екосистеми: світ відзначає День медоносних бджіл
2 хв на прочитання8 годин тому
Фото із відкритих джерел
Від відповідального утримання до прихистку: що варто знати про Міжнародний день безпритульних тварин
3 хв на прочитання10 годин тому
День міста Тернопіль 15 серпня: історія Файного міста, святкові традиції та сила громади
3 хв на прочитання12 годин тому
Конспірація не вдалася: киянин заліз у бочку зі смолою, щоб пограбувати магазин, і 5 годин відмивався в поліції
1 хв на прочитанняВчора
Вогняна стихія на узбережжі Хорватії: перекриті автошляхи, госпіталізовані люди та евакуація туристів
2 хв на прочитанняВчора
Засуха на Закарпатті: річка Ріка критично обміліла через тривалу відсутність опадів
1 хв на прочитанняВчора