Догори
Дати відгук

Вчені назвали вид молока, який знижує холестерин

Надлишок холестерину в крові призводить до розвитку атеросклерозу.

1 хв на прочитання18 Липня 2024, 12:41
Знижує холестерин Поради дієтолога Корисні напої Знижує холестерин Поради дієтолога Корисні напої
Поділитись:

Підвищений рівень холестерину в крові може звужувати кровоносні судини, порушуючи потік багатої киснем крові по всьому тілу, а також  може призвести до утворення тромбів, які  блокуватимуть  кровообіг, викликаючи серцевий напад або інсульт. Допоможе запобігти цьому один із видів молока. 

Команда з "Програми харчування та здоров’я" в Інституті біологічних наук Quadram у Англії опублікувала звіт, де сказано, що вівсяне молоко  сприятливо впливає на рівень холестерину в крові. Вчені пояснюють, це пов’язано з B-глюканом, який міститься у вівсі. За їхніми словами, бета-глюкан – це форма розчинної клітковини, яка  може зупиняти всмоктування жовчних кислот, багатих на холестерин.  Фахівці радять щодня отримувати 3 грами бета-глюкана.

Якщо ви не любите вівсяне молоко, то споживайте кашу, вівсяне печиво чи пластівці на сніданок. Вони також принесуть вам користь для здоров'я. 

Більше новин читайте на GreenPost.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Втома, тривога й набір ваги: коли причина в гормонах
Хронічна втома, тривога й набір ваги — коли проблема не в режимі, а в гормонах
3 хв на прочитання10 годин тому
Фото: ілюстративне
Уряд спростив вимоги до оплати реабілітаційних послуг за Програмою медичних гарантій
1 хв на прочитанняВчора
У Тернополі рятують передчасно народжену дитину вагою 660 грамів. Фото: realno.net
Тернопільські лікарі виходжують немовля з екстремально низькою масою тіла
2 хв на прочитанняВчора
Всесвітній день боротьби з раком передміхурової залози: профілактика
Роль тесту на ПСА та регулярних обстежень у профілактиці онкопатологій
2 хв на прочитанняВчора
НМТ завдовжки у 13 годин: на Одещині випускники складали іспит в екстремальних умовах через тривоги
2 хв на прочитання10 Червня 2026
Хлороформ та жорсткість: у кількох містах Вінниччини питна вода не пройшла перевірку
1 хв на прочитання10 Червня 2026
Суд визнав урізану індексацію пенсій незаконною
2 хв на прочитання10 Червня 2026
Баланс користі та тонізації: як холодний екстракт зберігає антиоксидантні властивості чайного листа
2 хв на прочитання10 Червня 2026
Більше з GreenPost
"Карпатський трамвайчик", с. Вигода
П'ять українських сіл номіновано на світову премію ООН The Best Tourism Villages 2026
3 хв на прочитання3 години тому
Фото: Державна екологічна інспекція у Волинській області
Екоінспектори зафіксували масштабне розорювання прибережної смуги на Волині
2 хв на прочитання5 годин тому
«Революція фламінго» проти Трампа: що блокує євроінтеграцію Албанії
«Революція фламінго» проти Трампа: що блокує євроінтеграцію Албанії
3 хв на прочитання6 годин тому
Фото: Shutterstock
Національна гордість Бразилії: значення кашаси для світової барної культури
2 хв на прочитання7 годин тому
Символізм флористичної культури: як королева квітів завоювала провідні позиції у садівництві
2 хв на прочитання9 годин тому
На Півдні України стартував прийом заявок на субсидії для вирощування бавовнику
2 хв на прочитанняВчора
На Рівненщині з’явиться нове заповідне урочище «Шейхцерієве болото» для захисту червонокнижних рослин
1 хв на прочитанняВчора
Свіжа зелень у квартирі цілий рік: як правильно виростити кріп на підвіконні
2 хв на прочитанняВчора