Догори
Дати відгук

Вчені назвали препарати, що захищають серце від нападу

Згідно з дослідженням зниження артеріального тиску також призвело до зниження ризику інсульту та серцевої недостатності на 13 %.

1 хв на прочитання12 Травня 2021, 09:12
Вчені назвали препарати, що захищають серце від нападу Вчені назвали препарати, що захищають серце від нападу
Поділитись:

Серцево-судинні захворювання є однією із провідних причин смерті. Серцеві напади можуть завдавати незворотної шкоди організму, навіть якщо були не смертельними. Тому важливою стратегією є їх профілактика.

Нове дослідження, представлене в журналі The Lancet, виявило важливий нюанс. Вчені провели метааналіз 48 досліджень, у яких брали участь понад 344,7 тис. осіб. У результаті було виявлено, що препарати, які знижують артеріальний тиск, можуть захистити серце від нападу.

Зокрема, учасники, систолічний тиск яких знижувався на 5 мм рт. ст., зменшували свій ризик серцевого нападу на 10 %, навіть якщо в них не бувало проблем із тиском і серцем.

Згідно з дослідженням зниження артеріального тиску також призвело до зниження ризику інсульту та серцевої недостатності на 13 %, ішемічної хвороби серця на 8 % і серцево-судинних захворювань на 5 %.

До слова, медики назвали продукти які найкраще розріджують кров і чистять судини.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
В Одесі викрили трьох лікарів на схемі з фіктивною інвалідністю
В Одесі трьох лікарів викрили на продажу фіктивної інвалідності за $7500
1 хв на прочитання4 години тому
Неочевидна небезпека Apple Watch
Пастка технологій: Apple Watch та фітнес-трекери провокують тривожність і психологічний тиск
1 хв на прочитанняВчора
Небезпека у кусі комара: в Україні зафіксовано випадки лихоманки Західного Нілу
В Україні зафіксовано випадки лихоманки Західного Нілу: чим небезпечна інфекція та як захиститися
2 хв на прочитанняВчора
Фото ілюстративне
Забруднене повітря спровоковує загострення ревматоїдного артриту
1 хв на прочитанняВчора
Астрономічний пік серпня: астрологи та метеорологи назвали дати сонячного затемнення і геомагнітних коливань
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Хочете схуднути — виспіться: науковці пояснили, як режим сну керує вагою людини
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Профілактика, новітні технології та гігієна зору: як зберегти чіткий погляд у добу ґаджетів
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Щастя — це вибір та щоденна звичка: 8 серпня світ відзначає День «Щастя є!»
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Більше з GreenPost
Фото ілюстративне
Чим підживити перець у серпні для швидкого дозрівання плодів
1 хв на прочитання2 години тому
Чому міліють Шацькі озера і чи винна лохина
Чому вода у Шацьких озерах відступає від берегів
1 хв на прочитання7 годин тому
«Мамонтові дерева» в Карпатах
Столітні велетні з Америки: як на Рахівщині прижилися справжні «мамонтові дерева»
1 хв на прочитання8 годин тому
Масова загибель риби у річці Мика в Радомишлі
Екологічна надзвичайна подія: у річці Мика загинуло понад 1,3 тисячі рибин
1 хв на прочитання10 годин тому
Загроза водної кризи в Україні: які регіони можуть залишитися без води
1 хв на прочитання13 годин тому
Україна масштабно укріплює Чорнобильську зону на випадок нового вторгнення з Білорусі
2 хв на прочитання15 годин тому
Від арахісової олії до біопалива: історія, переваги та перспективи Міжнародного дня біодизеля
3 хв на прочитання16 годин тому
Повітряний терор паливно-енергетичного комплексу: росіяни атакували об'єкти видобутку та мережу АЗК «Укрнафти»
1 хв на прочитанняВчора