- Головна
- Новини
- Агро
- Агробізнес UA
- В Україні розвиватиметься агротуризм, бо це соціальна дистанція, крафтові продукти та спокій
В Україні розвиватиметься агротуризм, бо це соціальна дистанція, крафтові продукти та спокій
Міжнародний туристичний ринок у найближчій перспективі буде закритий, тож є потреба забезпечити попит на відпочинок у сільській місцевості.
Новий напрямок у туризмі — агротуризм, із максимальним зменшенням ризиків захворювання на COVID-19 як господарів гостинних садиб, членів їхніх родин, так і туристів, стане основним у найближчий час. Так вважає Володимир Васильєв, голова Спілки сільського зеленого туризму України.
За словами експерта, в Україні явними є декілька трендів агротуризму.
«З урбанізованого до природного середовища на вихідні або канікули»: розвиток внутрішнього туризму, який сприятиме інтенсивному поліпшенню сільської інфраструктури навколо великих міст. Тренд — відпочинок у селі та відпочинок у фермера.
Оренда будинку з ділянкою у сільській місцевості, достатньо віддаленого від урбанізованих міст, на літні канікули або сезон.
За словами Васильєва, це тренд на розвиток позааграрних видів діяльності селянських і фермерських господарств, на збільшення кількості ліжко-місць і місць відпочинку, на послуги з харчування, дегустації та майстер-класи з використанням власних крафтових продуктів з їхніми географічними назвами, організацію івентів із традиційними для місцевості обрядами та звичаями, обмін знаннями для впровадження органічного землеробства, послуги апі- й іпотерапії тощо.
Індивідуалізація відпочинку в колі родини або друзів у середовищі здорової сільської життєдіяльності з високими стандартами якості.
Експерт вважає, що на цей тренд впливають вимоги соціального дистанціювання. З іншого боку, селянин гостинної садиби та члени його родини братимуть на себе функції, які забезпечуватимуть споживачу домашній затишок, якісне харчування, безпеку та гарантію якості без залучення найманих працівників.
«Міжнародний туристичний ринок у найближчій перспективі буде закритий, тож є потреба забезпечити попит на відпочинок у сільській місцевості мешканців великих мегаполісів у межах 100–200 км від обласного центру, особливо на вихідні або канікули», — резюмує Володимир Васильєв.
Нагадаємо, що Хмельниччина стала лідером з органічного виробництва.