При цьому «британський» штам виявили в усіх областях.

2 хв на прочитання03 Квітня 2021, 13:00
 В Україні підтвердили наявність більш агресивного «південноафриканського» штаму COVID-19 В Україні підтвердили наявність більш агресивного «південноафриканського» штаму COVID-19

У двох областях України лабораторно підтвердили «південноафриканський» штам коронавірусу, при цьому «британський» штам виявили в усіх областях.

Про це повідомив міністр охорони здоров'я України Максим Степанов в ефірі  одного з телеканалів.

«Вчора ввечері отримали дані з Лондона. По всіх областях він («британський» штам - ред.) зафіксований. Більш того, в двох областях виявили «південноафриканський» штам. Це два штами, які є найбільш агресивними», - заявив він.

За словами очільника МОЗ, штам вражає переважно молоде населення і є втричі заразнішим від оригінального штаму.

Що відомо про«південноафриканський» штам Covid-19

Новий мутований штам коронавірусу виявили у Південно-Африканській Республіці наприкінці минулого року. За оцінками науковців, він поширюється суттєво швидше, ніж більшість інших відомих різновидів.

Новий варіант коронавірусу легше проникає і міцніше тримається в клітинах людини. Крім того, антитіла від уже вилікуваного коронавірусного захворювання є менш стійкими до нової мутації, ніж до інших.

За даними ВООЗ, немає ніяких доказів того, що цей штам викликає серйозніші захворювання після зараження. Але «південноафриканський» штам є ще більш небезпечним для літніх людей і людей з хронічними захворюваннями.

За словами вчених, штам, виявлений в східній провінції Кейп, зазнав значних змін. Отже, деякі вакцини не повністю захищають від цієї мутації.

Як відомо, у Києві та Івано-Франківську виявили новий мутований штам "британського" коронавірусу, який і спричинив стрімке зростання кількості хворих і померлих в Україні. Про це повідомили фахівці Інституту молекулярної біології і генетики НАН України.

Як ми вже інформували своїх читачів раніше, відомий інфекціоніст Євген Дубровський розповів про те, скільки українців можуть заразитися вірусом повторно.

Більше з GreenPost