Догори
Дати відгук
  • Головна
  • Новини
  • Еко
  • Вода
  • В Одеському порту провалили тендер на реконструкцію причалу за понад пів мільярда гривень

В Одеському порту провалили тендер на реконструкцію причалу за понад пів мільярда гривень

Це не перший випадок.

2 хв на прочитання2 години тому
Одеський морський торговельний порт.
Фото: сторінка Facebook Одеський морський торговельний порт. Фото: сторінка Facebook
Поділитись:

В Одеському морському порту не відбувся аукціон на проведення масштабної реконструкції причалу №7, очікувана вартість якої перевищувала 539 мільйонів гривень. Попри оголошення тендеру ще в серпні 2025 року з плановим завершенням робіт до кінця 2027 року, жодна компанія так і не подала своєї пропозиції, повідомляє Intent.

Потенційні учасники торгів, вивчивши документацію, висловили низку критичних зауважень щодо її змісту, які, на їхню думку, унеможливлювали чесну конкуренцію.

Однією з ключових вимог до підрядника було надання чинного Свідоцтва про визнання учасника процедури закупівлі, виданого Регістром судноплавства України. За словами представників бізнесу, отримання такого документа займає щонайменше місяць, що фактично обмежувало коло претендентів і ставило їх у заздалегідь невигідні умови.

Крім того, яй йдеться у повідомленні, компанії скаржилися на вимогу підтвердити досвід виконання робіт з улаштування залізничних колій із класом наслідків СС3. Учасники ринку наголошували, що через тимчасову окупацію низки портів — Керчі, Бердянська, Маріуполя, Євпаторії та Феодосії — їхній досвід роботи на цих об’єктах не може бути підтверджений. Додаткова вимога щодо класу наслідків СС3, яка є значно вищою за поширений у портах СС2, ще більше звужувала коло потенційних претендентів.

Ще одним пунктом, що викликав питання, була непропорційність вимог. Замовник вимагав підтвердженого досвіду з влаштування залізничних колій, але не ставив аналогічних вимог щодо днопоглиблення, хоча ці роботи також були включені до проєкту.

На всі звернення потенційних підрядників Одеська філія ДП «Адміністрація морських портів України» (АМПУ) відповіла, що вимоги було встановлено виключно для підтвердження кваліфікації учасників і змінювати їх не буде.

Варто зазначити, що це не перший випадок, коли закупівлі Одеського порту викликають питання. Раніше в серпні порт уклав договір на термомодернізацію автобази вартістю понад 22 млн грн, при цьому відхиливши пропозицію дешевшого конкурента через формальні помилки в документах. Ймовірна переплата, за оцінками експертів, у тому випадку може сягнути понад 1,5 мільйона гривень.

Більше новин читайте на GreenPost.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з GreenPost
Чемпіонат України з СЛР.
Фото GreenPost
Об’єднати медицину: чемпіонат із серцево-легеневої реанімації для лікарняних відділень (ВІДЕО)
4 хв на прочитання53 хвилини тому
Уряд у Запоріжжі перевірив готовність до опалювального сезону 2025/2026
Підготовка до зими: у Запоріжжі провели засідання Антикризового енергетичного штабу
1 хв на прочитання3 години тому
Гороскоп на 12 серпня 2025 року
Гороскоп для всіх знаків зодіаку на 12 серпня 2025 року
3 хв на прочитання6 годин тому
Українські медики отримають допомогу від Гарварду, Єля та Стенфорду: підписано меморандум
Україна підписала меморандум про співпрацю з провідними медиками США
1 хв на прочитання7 годин тому
Автоцивілка: які є пільги та чим відрізняється від КАСКО
2 хв на прочитання7 годин тому
Європейський суд відхилив позов Австрії проти "зеленого" статусу газу та атомної енергетики
2 хв на прочитання7 годин тому
У Києві стартував 1-й Національний конгрес "Екстрена медична допомога 2025" (ФОТО)
1 хв на прочитання8 годин тому
Всесвітній день боротьби з тероризмом нагадує про глобальну небезпеку і силу єдності
3 хв на прочитання9 годин тому