Tesla навчила свої електромобілі не тільки приймати енергію, а і віддавати її назад в мережу. Така функція точно є в Model 3, можливо і в Model Y. Однак наразі вона не активна.
Як пише autogeek.com.ua, винахід належить інженеру Марко Гаксіолі, який займався розбіркою Model 3 і виявив всередині зарядного пристрою інвертор DC-AC. Його наявність означає, що автівка може направляти енергію в мережу, згідно з концепцією V2G (Vehicle to Grid).
“До того ж, двосторонній дизайн повторюється тричі на одній платі зарядника Model 3. Це приклад резервної конструкції, який забезпечує працездатність навіть в разі відмови одного ланцюга. Крім того, це трифазний дизайн, так що його можна використовувати по всьому світу”, – пояснив він.
На даний момент функція заблокована, скористатись нею неможливо. Проте в ході чергового оновлення Tesla може її активувати. В майбутньому власники електромобілів бренду фактично зможуть торгувати енергією.
Як відомо, в Японії навчились заряджати електромобілі за 5 хвилин. Швидкість зарядки скоротилася за рахунок підвищення потужності аж до 500 кВт (при максимальній силі струму 600А).