Українцям пояснили, як спілкуватися з сімейним лікарем

1 хв на прочитання11 Жовтня 2020, 12:46
Фото з відкритих джерел

Просять поважати особистий простір, час та право на відпочинок медика

Під час епідемії коронавірусу на сімейних лікарів збільшилося навантаження: медики скаржаться на понаднормовий робочий день та емоційне вигорання. Аби зарадити, НСЗУ розробила інструкцію, як пацієнтам спілкуватися зі своїм сімейним лікарем.

У НСЗУ стверджують, що пацієнти телефонують своєму сімейному лікарю, терапевту або педіатру на мобільний у вочевидь неробочі години. Але  на відміну від невідкладної допомоги, послуги, які надають лікарі та лікарки первинної ланки, не відносяться до екстрених.

Українцям радять перед тим, як узяти номер свого сімейного лікаря, поцікавтесь, в які часи зручно дзвонити або писати та з якими питаннями.

Час дзвінків має збігатися з часом роботи амбулаторії, що обслуговує пацієнта.

Перед дзвінком пацієнтів просять продумати розмову та записати найважливіше на папері, щоб потім у поспіху не згадувати та повторно не турбувати лікаря дзвінками. 

Розмову чи повідомлення у месенджері варто почати з представлення. Адже лікар, який має сотні пацієнтів, не може пам'ятати про всіх. 

У вихідні, святкові та неробочі дні пацієнтам радять не турбувати сімейного лікаря дзвінками, а звертатися в черговий кабінет та реєстратуру амбулаторії. 

Раніше пацієнтам радили, якщо медики не хочуть госпіталізувати людину з ознаками захворювання на COVID-19 або інакше порушують його права, необхідно зателефонувати на “гарячу” лінію та розповісти про порушення.

Актуально

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Поділитись: