Кожний п’ятий українець переконаний, що може потрапити в затор навіть у вихідні. Водночас водії обмеження на в’їзд до центрів міст вважають не доцільними й очікують будівництва більшої кількості доріг і паркінгів.
Також не можуть порозумітися автомобілісти та власники альтернативного транспорту: перші вважають велосипеди та самокати небезпечним, а другі — виїжджають на дороги через відсутність інфраструктури.
Аналітична служба OLX у червні провела опитування понад 10 тисяч респондентів і з’ясувала позицію українських водіїв щодо дорожньої інфраструктури.
Кожен п’ятий українець вважає, що у своєму населеному пункті може потрапити у затор навіть у вихідні. Така ж кількість негативно ставиться до відокремлених смуг для громадського транспорту. На думку 19 % вони лише зменшують проїзну частину для легкових авто. 80 % все ж позитивно ставляться до цих смуг.
Не можуть порозумітися між собою автомобілісти та власники альтернативних видів транспорту: велосипедів, самокатів, моноколіс тощо. Останні масово жаліються на погану інфраструктуру — 91 % опитаних вважають її слабко розвиненою та не врегульованою. Це змушує власників такого транспорту виїжджати на дороги загального користування. Через це невдоволені й водії авто — половина з опитаних вважають, що це збільшує ризик ДТП на дорогах.
73 % водіїв, вважають, що перемогти затори можна будівництвом доріг і розв’язок, 47 % — створенням паркінгів, і лише 12 % погодилися б з обмеженнями на в’їзд машин до центрів міст. Ділитися своїм авто з іншими, щоб зменшити навантаження на дорогах, готові ще менше — тільки 7 % автомобілістів.
Якість доріг в Україні автомобілісти оцінюють так:
Якість розмітки оцінюють так:
Кількість дорожніх знаків оцінюють так:
Згідно з дослідженням OLX Авто кожен третій респондент, який не має машини, планує її придбати. Тільки кожен восьмий пішохід не сідає за авто, бо вважає зручнішим громадський транспорт.
Нагадаємо, як рятуватися від теплового удару за кермом.