На початку травня на українському ринку з’явилась незвичайна медова новинка “мед з порохом”. В якості “вибухового” інгредієнту виробники використовують чорний перець. Про новинку пише seeds.org.
“Споживач розбалуваний продовольчим достатком, тому сучасному виробнику в наш час необхідно включати артиста і маркетолога”, – зазначає Дмитро Кушнір, співзасновник бренду, який випускає "вибуховий" мед.
За словами Кушніра, виробникам необхідно займатися розвитком власного бренду, і саме у цей нелегкий кризовий час працювати над створенням альтернативних варіантів своїх товарів.
“Люди в своїх споживчих перевагах тягнуться все більше до локального, і сьогодні ми маємо тренд на вживання крафтової і місцевої продукції”, – розповідає Дмитро Кушнір.
Нагадаємо, бджоли визнані найважливішими істотами на Землі: від 60 до 90% їжі, люди отримують завдяки комахам-запилювачам, і перш за все, бджолам.