- Головна
- Новини
- Енерго
- Зелена енергетика
- У США готель замість дзвінка-будильника розповідає гостям факти про стан екології
У США готель замість дзвінка-будильника розповідає гостям факти про стан екології
Постояльці готелю слухають факти про стан екології від провідних експертів з цього питання.
«Wake-up call» або дзвінок для пробудження. Щороку екологи, кліматологи і небайдужа громадськість використовує Кліматичну конференцію ООН, щоб "струшувати" свідомість політиків та промисловців і доводити до їхнього відома нові реалії кліматичних загроз. До конференції приурочують перфоманси, брифінги, покази документальнифх фільмів і гучні мітинги під стінами, де зустрічаються представники націй. Та ті все одно здебільшого "сплять", не бажаючи приймати чи визнавати факти.
Готель Marcel у Нью-Гейвені, штат Коннектикут, у США, пішов іншим шляхом. Він вирішив впливати на свідомість громадськості. У готелі замість стандартного дзвінка від консьєржа гостей вранці будять спеціальним «wake-up call». Розповідають факти про потепління на планеті від провідних експертів з цього питання.
Так, замість традиційного "доброго ранку, ви замовляли дзвінок-будильник на сьому", можна почути дані, вивірені кореспондентом CBS News Sunday Morning Девідом Поугом. Та матеріали з робіт Джона Моралеса, засновника національної приватної компанії з прогнозування погоди ClimaData.
Готель Marcel — перший в країні, який працює без викопного палива, використовуючи 100% відновлюваної енергії. Рекламне агентство Cornett з Кентуккі розробило ідею "будильника". Команда готелю запускає ще й веб-сайт з порадами з підтримки сталого способу життя. Приміром, про те, як сортувати сміття, споживати без зайвих відходів, жити на "зеленій" енергії тощо. На території готелю розміщені вивіски та телефон у фойє, які заохочують гостей планувати свої кліматичні "дзвінки".
Більше новин читайте на GreenPost.