Європейська екологічна НКО Transport and Environment, проаналізувавши міський транспорт у 16 країнах ЄС, а також у Великобританії та Швейцарії, наводить дані лідерів із використання електробусів, передає ecotown.
Данія використовує найбільше автобусів, які працюють винятково на електриці серед 18 країн, частка наземного міського транспорту без шкідливих викидів досягла 78 %. На другому місці опинився Люксембург, де 67 % автобусів працюють без шкідливих викидів, замикають трійку Нідерланди — з 66 %.
В середньому у 16 країнах ЄС, Великобританії та Швейцарії приблизно 10 % автобусів працюють винятково на електриці, ще приблизно 7 % — гібриди, які можуть перемикатися з електроживлення на дизель.
Дещо інша ситуація в Ірландії та Австрії. На момент дослідження (2020 рік) автобусів без шкідливих викидів взагалі не було в Ірландії та Австрії. В обох понад 90 % міських автобусів працюють на дизелі, решта припадає на гібридні автобуси — в Ірландії та автобуси на газовому паливі — в Австрії).
Втім, у цих країнах є автобуси, що працюють на «зеленому» дизелі та біогазі, які виробляються з органічних відходів або іншого біопалива (наприклад, суріпки). Однак після спалювання цих видів палива виділяються шкідливі викиди. Минулого року європейські вчені навіть запропонували прирівняти біопаливо до вугілля за ступенем шкоди для клімату.
Відомо, що європейці минулого року скупили понад 1 млн електромобілів.