Догори
Дати відгук

Три популярні та смачні продукти, які підвищують кров’яний тиск

Відомо, що вони підвищують артеріальний тиск на 17%.

1 хв на прочитання03 Березня 2023, 10:30
Поділитись:

Сосиски, шинка та бекон можуть підвищити кров’яний тиск. Дослідження показують, що три популярні у Великобританії продукти, які зазвичай їдять на сніданок, можуть погано позначитися на серці. Відомо, що вони підвищують артеріальний тиск на 17%.

Гіпертонія, або високий кров’яний тиск – це одна з причин розвитку хвороб серця, виникнення інсульту та інфаркту. У цілому м’ясо вважається корисним продуктом, але залежить від його виду. Наприклад, червоне м’ясо (яловичина, свинина тощо), як зазначає NHS, містить багато білків, вітамінів, мінералів.

Але такі різновиди м’ясних продуктів, як бекон, шинка, сосиски, навпаки, можуть зашкодити організму. Вони підвищують ризик розвитку гіпертонії, тому по можливості їх слід уникати.

Згідно з результатами дослідження, опублікованими в Американському журналі клінічного харчування, червоне м’ясо може підвищити артеріальний тиск на 17%. У цьому дослідженні брали участь 44 616 жінок із Франції. З’ясувалося, що найгірша ситуація з підвищеним тиском була у тих, хто їв п’ять чи більше порцій червоного м’яса на тиждень.

Більше того, у статті, опублікованій у Critical Reviews in Food Science and Nutrition, йдеться, що всього 50 г м’яса щодня вистачить для підвищення ризику гіпертонії.

Причина, через яку шинка, бекон, сосиски підвищують ймовірність розвитку гіпертонії – у тому, що міститься багато солі.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Спалах кишкових інфекцій на Черкащині
Епідемічна ситуація на Черкащині: за тиждень в області зафіксували майже 30 випадків кишкових інфекцій
1 хв на прочитання3 години тому
Новий препарат допоміг зберегти м’язи під час схуднення
Новий препарат може допомогти зберегти м’язи під час схуднення
2 хв на прочитання7 годин тому
Законопроєкт № 15300: Кабмін пропонує створити подвійну систему пенітенціарних інспекцій
Контроль за правами в місцях несвободи: Кабмін зареєстрував новий законопроєкт
1 хв на прочитання12 годин тому
Сон в обіймах гір: вибираємо спальний мішок для найсолодших ночей
Сон в обіймах гір: вибираємо спальний мішок для найсолодших ночей
4 хв на прочитання13 годин тому
Критерії свідомого вибору: маркування UV400 та оптичні властивості як гарантія безпеки для очей
3 хв на прочитанняВчора
Сучасні виклики логістики харчових продуктів: від контролю виробництва до культури споживання
2 хв на прочитанняВчора
На Одещині у ставку знайшли тіла двох зниклих дівчат-підлітків
1 хв на прочитання06 Червня 2026
«Скринінг здоров’я 40+»: як не втратити виділені кошти на медичне обстеження
3 хв на прочитання05 Червня 2026
Більше з GreenPost
Крафтова виноробня Biologist | Ігор Петренко | виноробня під Києвом
Мистецтво не втручатися: феномен крафтової виноробні Biologist
2 хв на прочитання4 години тому
Чому не ростуть огірки
Врожаю не буде: 5 грубих помилок у догляді за огірками, які залишать вас із порожніми грядками
2 хв на прочитання6 годин тому
Вакцинація бджіл у США та Канаді
Революція у біотехнологіях: у США та Канаді бджіл захищають вакцинацією
1 хв на прочитання8 годин тому
На річці Ваал виловлено гігантського сома завдовжки 249 см
У Нідерландах упіймали гігантського сома вагою в рекордні 249 см
1 хв на прочитання10 годин тому
Україна повідомила МАГАТЕ про атаку дрона на сховище ядерного палива ЧАЕС
2 хв на прочитання15 годин тому
Глобальний клич: людство закликають захистити океан від екологічної катастрофи
1 хв на прочитання16 годин тому
Тернопільські кінологи знайшли в полі та передали медикам поранену косулю
2 хв на прочитанняВчора
Штучний інтелект проти тривог та воднева енергетика: юні українські науковці вибороли 16 нагород у Польщі
2 хв на прочитанняВчора