Лікарські помилки під час надання стоматологічних послуг обходяться клієнтам дорого. Після стоматологічних процедур і маніпуляцій людину можуть ще довго турбувати больові відчуття, хронічні запалення та навіть депресії і порушення сну. Однак пацієнтів, які зіштовхнулися з неякісним наданням стоматологічних послуг, захищає закон. Телеграм-канал «Медичне право України» розповідає, що слід робити в таких випадках.
Люди, незадоволені роботою стоматологів, мають право вимагати безоплатного усунення недоліків, зменшення ціни послуги або безкоштовної повторної роботи.
Якщо проблему вдалося вирішити в іншій медичній організації, винні мають відшкодувати витрати на повторне лікування.
Для цього не конче відразу звертатися до суду — існує досудовий порядок врегулювання спору.
Пацієнт, який вважає, що йому була надана неякісна стоматологічна послуга, має право направити письмове звернення до адміністрації медичного закладу з обґрунтуванням усіх фактів, які свідчать про неякісне надання медичної послуги, та вимогою про безоплатне усунення недоліків чи пропорційне зменшення ціни наданої послуги, повне відшкодування матеріального та морального збитків. Також до зазначеного звернення варто долучати докази (договір із медичним закладом та/або квитанції про оплату медичної послуги).
У випадку відмови адміністрації медичного закладу в задоволенні вищезазначених вимог потрібно звертатися до суду з вимогою про безкоштовне усунення недоліків, проведення повторної процедури або відшкодування компенсації за надану неякісну послугу (в деяких випадках можна звернутися одразу до правоохоронних органів та в інші органи).
Раніше ми розповідали, чим небезпечний зубний камінь, звідки він береться та що з ним робити.