Догори
Дати відгук

Стало відомо, чому кольорові продукти – найкраща їжа

Споживання різнокольорових натуральних продуктів зменшує ризик серцевих захворювань

2 хв на прочитання28 Січня 2023, 23:50
Поділитись:

Доказом цього є середземноморська дієта, яка містить багато фруктів, овочів та корисних жирів, як-от оливкова олія холодного віджиму. Вчені неодноразово називали її найбільш здоровою дієтою.

Середземноморська дієта містить багато різних поживних речовин і фітонутрієнтів. Це невеликі хімічні сполуки, вироблені рослинами, які допомагають нам перетравлювати більші поживні речовини, вони також виводять токсини з нашого організму.

Утім, існують й інші причини, чому середземноморська дієта є однією з найкорисніших. Середземноморське населення традиційно відварює, а не смажить овочі, що зберігає в них поживні речовини.

Користь фруктів й овочів для мозку та серця є одним з найбільш послідовних висновків нутриціології.

Вживання продуктів усіх кольорів веселки знижує ризик втратити життєво важливі поживні речовини.

Так, сині й фіолетові продукти, зокрема чорниця, містять багато рослинного пігменту антоціану, який знижує ризик серцевих захворювань та діабету другого типу. Флавони, які надають овочам та фруктам жовтий колір, зменшують ризик серцевих захворювань.

Деякі дослідження свідчать, що флавоноїди приносять користь мозку, блокуючи нейротоксичність, яку асоціюють з хворобою Альцгеймера.

Включити ці продукти у свій раціон ніколи не пізно.

Різнобарвна дієта також допомагає уникнути можливих негативних наслідків від вживання одноманітної їжі.

До того ж, щоб отримати всі необхідні нам макроелементи, як-от білок, ми повинні вживати продукти з різних груп.

Веселкова дієта не обмежується лише фруктами та овочами. Вона також включає й інші натуральні продукти, як-от трави, спеції, бобові, горіхи, насіння, цільнозернові продукти та навіть чай.

Білу їжу, приміром, тофу, також потрібно вважати частиною різнобарвної дієти. Соєвий сир тофу містить численні ізофлавони, які знижують ризик серцевих захворювань і деяких видів раку.

Правило вживати якомога більше різнокольорової їжі означає також більшу кількість фруктів і овочів у раціоні.

Проте веселкова дієта може збільшити ризик переїдання нездорової їжі.

Варто також зазначити, що штучні барвники у харчових продуктах, як-от торти та солодощі, на жаль, не рахуються.

Крім кольору, дослідники радять звернути увагу й на смак продуктів. Одне дослідження показало, що учасники, які їли гіркі та терпкі на смак овочі протягом 12 тижнів, відчули зниження артеріального тиску та рівня цукру в крові. Причина цього – різноманітні фітонутрієнти, які містять ці продукти.

Колір допомагає скорегувати здоровішу дієту, але йдеться лише про натуральні продукти.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Неочевидна небезпека Apple Watch
Пастка технологій: Apple Watch та фітнес-трекери провокують тривожність і психологічний тиск
1 хв на прочитанняВчора
Небезпека у кусі комара: в Україні зафіксовано випадки лихоманки Західного Нілу
В Україні зафіксовано випадки лихоманки Західного Нілу: чим небезпечна інфекція та як захиститися
2 хв на прочитанняВчора
Фото ілюстративне
Забруднене повітря спровоковує загострення ревматоїдного артриту
1 хв на прочитанняВчора
Магнітні бурі та сонячне затемнення 9–12 серпня: детальний прогноз
Астрономічний пік серпня: астрологи та метеорологи назвали дати сонячного затемнення і геомагнітних коливань
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Хочете схуднути — виспіться: науковці пояснили, як режим сну керує вагою людини
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Профілактика, новітні технології та гігієна зору: як зберегти чіткий погляд у добу ґаджетів
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Щастя — це вибір та щоденна звичка: 8 серпня світ відзначає День «Щастя є!»
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Додаток для пошуку тіні став популярнішим за Google Maps: новий тренд у Кореї під час рекордної спеки
2 хв на прочитання07 Серпня 2026
Більше з GreenPost
Масований удар по «Укрнафті»: ворог атакував 7 об'єктів видобутку та 4 АЗК
Повітряний терор паливно-енергетичного комплексу: росіяни атакували об'єкти видобутку та мережу АЗК «Укрнафти»
1 хв на прочитанняВчора
Жовті плечики на помідорах: причини та як відновити рівномірне достигання
Чому томати залишаються жовтими біля плодоніжки та як це виправити
1 хв на прочитанняВчора
Забруднення Кирилівського озера та струмка Сирець у Києві
Наслідки обстрілу столиці: Кирилівське озеро та струмок Сирець знову забруднені
1 хв на прочитанняВчора
В Астані вперше випробували безпілотне аеротаксі з людиною на борту
У Казахстані вперше випробували пасажирський безпілотник із людиною на борту
1 хв на прочитанняВчора
День спеціалістів ветеринарної медицини: свято тих, хто рятує безмовних
2 хв на прочитанняВчора
Маловоддя на річці Уж: в Ужгороді через зменшення лімітів можливі нічні обмеження водопостачання
1 хв на прочитання08 Серпня 2026
Схема з «державними знижками»: шахраї продають неіснуючі дрова від імені ДП «Ліси України»
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Відродження легендарних локацій та культура споживання: у Мукачеві будують нову гастрономічну екосистему
5 хв на прочитання08 Серпня 2026