Догори
Дати відгук

Шоколадний напій допомагає захиститися від смертельного захворювання серця

Інгредієнти гарячого шоколаду позитивно впливають на функції серця.

2 хв на прочитання24 Квітня 2022, 20:11
Поділитись:

Серцевий напад (інфаркт міокарда) відбувається, коли частина серцевого м’яза не отримує достатньої кількості крові. Чим більше часу проходить без лікування для відновлення кровотоку, тим сильніше уражається серце – це збільшує ризик смертельного результату.

Основною причиною серцевого нападу є ішемічна хвороба серця (ІХС). Шоколадний напій, – якщо пити його в помірних кількостях, – допомагає захиститися від виникнення потенційно небезпечного для життя захворювання серця.

Про те, що вживання гарячого шоколаду забезпечує профілактику серцевого нападу, заявили вчені Дюссельдорфського університету. Їх випробовувані, люди віком від 35 до 60 років, частково пили під час випробувань напій, що містить компоненти какао (флавоноли), частково – напій-плацебо.

В результаті було зроблено висновок, що люди, котрі вживали напій з флаванолами, мали більш низький кров’яний тиск, більш низький рівень холестерину і меншу жорсткість артерій, ніж інші учасники.

Дослідники заявили, що “речовини, що містяться в какао, гарячому шоколаді, допомагають дорослим людям підтримувати своє серце і кровообіг в хорошому робочому стані”.

На їхню думку, регулярне споживання такого напою знижує ризик ішемічної хвороби серця і потенційно смертельного серцевого нападу.

Також вчені відзначають, що у людей, що вживають багатий какао-флаванолами напій, кровоносні судини краще переносять напругу, що викликається психічним стресом. Вони допускають, що какао позитивно впливає на мембранний шар клітин – ендотелій, що вистилає порожнини серця і судин. Експерти пояснюють, що коли ендотелій знаходиться в оптимальному стані, це знижує ризик захворювань периферичних судин, інсульту, серцевих захворювань, діабету, ниркової недостатності, тромбозу, а також важких вірусних інфекційних захворювань.

До слова, спеціалісти розкрили секрет продовження молодості та гладкості шкіри.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
В Одесі викрили трьох лікарів на схемі з фіктивною інвалідністю
В Одесі трьох лікарів викрили на продажу фіктивної інвалідності за $7500
1 хв на прочитання3 години тому
Неочевидна небезпека Apple Watch
Пастка технологій: Apple Watch та фітнес-трекери провокують тривожність і психологічний тиск
1 хв на прочитанняВчора
Небезпека у кусі комара: в Україні зафіксовано випадки лихоманки Західного Нілу
В Україні зафіксовано випадки лихоманки Західного Нілу: чим небезпечна інфекція та як захиститися
2 хв на прочитанняВчора
Фото ілюстративне
Забруднене повітря спровоковує загострення ревматоїдного артриту
1 хв на прочитанняВчора
Астрономічний пік серпня: астрологи та метеорологи назвали дати сонячного затемнення і геомагнітних коливань
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Хочете схуднути — виспіться: науковці пояснили, як режим сну керує вагою людини
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Профілактика, новітні технології та гігієна зору: як зберегти чіткий погляд у добу ґаджетів
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Щастя — це вибір та щоденна звичка: 8 серпня світ відзначає День «Щастя є!»
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Більше з GreenPost
Чому міліють Шацькі озера і чи винна лохина
Чому вода у Шацьких озерах відступає від берегів
1 хв на прочитання5 годин тому
«Мамонтові дерева» в Карпатах
Столітні велетні з Америки: як на Рахівщині прижилися справжні «мамонтові дерева»
1 хв на прочитання6 годин тому
Масова загибель риби у річці Мика в Радомишлі
Екологічна надзвичайна подія: у річці Мика загинуло понад 1,3 тисячі рибин
1 хв на прочитання8 годин тому
Фото ілюстративне
Загроза водної кризи в Україні: які регіони можуть залишитися без води
1 хв на прочитання9 годин тому
Україна масштабно укріплює Чорнобильську зону на випадок нового вторгнення з Білорусі
2 хв на прочитання11 годин тому
Від арахісової олії до біопалива: історія, переваги та перспективи Міжнародного дня біодизеля
3 хв на прочитання12 годин тому
Повітряний терор паливно-енергетичного комплексу: росіяни атакували об'єкти видобутку та мережу АЗК «Укрнафти»
1 хв на прочитанняВчора
Чому томати залишаються жовтими біля плодоніжки та як це виправити
1 хв на прочитанняВчора