Догори
Дати відгук

Що буде зі здоров’ям, якщо щодня їсти по три волоських горіхи

Волоські горіхи можуть знизити ризик розвитку раку

4 хв на прочитання09 Листопада 2023, 11:50
Волоські горіхи покращують роботу кровоносних судин та серця Волоські горіхи покращують роботу кровоносних судин та серця
Поділитись:

З одного боку, горіхи сміливо можна вживати в їжу самостійно або додавати в різні страви. Вони насичують, постачають організм корисними речовинами і навіть допомагають при профілактиці захворювань. Проте, безконтрольно горіхи їсти не можна - про це попереджають нутриціологи і фахівці зі здорового харчування.

Волоські горіхи володіють унікальним поживним профілем і вважаються ідеальним поєднанням білка, корисних жирів, клітковини, рослинних стеролів, антиоксидантів та багатьох вітамінів та мінералів.

Всього близько 30 г волоських горіхів забезпечують більше 100% денної норми рекомендованої кількості рослинних жирів омега-3.

Волоські горіхи містять такі вітаміни: B1, B2, B3, B5, В6, B9, В12 і вітаміни A, C, Е і К. Декілька каротиноїдів у волоських горіхах включають бета-каротин, лютеїн і зеаксантин.

Волоські горіхи також багаті на мінерали, включаючи кальцій, магній, фосфор, залізо, калій, цинк, марганець, мідь і селен. Як і інші горіхи, волоські також багаті на харчові волокна і білок.

ЯКІ КОРИСНІ ВЛАСТИВОСТІ МАЮТЬ ВОЛОСЬКІ ГОРІХИ

1. ЗМІЦНЕННЯ ЗДОРОВ’Я МОЗКУ

Горіхи вважаються «їжею для мозку». Навіть структура волоського горіха виглядає як мозок. Горіхи містять омега-3, що підвищують активність мозку. Крім того, йод та селен у горіхах забезпечують оптимальну роботу мозку.

Волоські горіхи багаті на поліфеноли, які допомагають зменшити запалення в мозку та його окислювальний стрес. Крім того, поліненасичені жирні кислоти в волоських горіхах можуть запобігти віковим змінам головного мозку.

Зокрема, волоські горіхи можуть допомогти запобігти нейродегенеративним станам, таким як хвороба Паркінсона і хвороба Альцгеймера, які впливають на роботу мозку, а також на якість життя людини.

Дослідження 2009 року, опубліковане в Journal of Nutrition, передбачає, що вживання продуктів з високим вмістом антиоксидантів, включаючи волоські горіхи, може допомогти збільшити «здорове довголіття» і поліпшити когнітивні та рухові функції, які зазвичай погіршуються з віком.

2. БОРОТЬБА ІЗ РАКОМ

Волоські горіхи також можуть знизити ризик розвитку раку, оскільки вони містять велику кількість поліфенолів та фітохімічних речовин, що мають антиоксидантні властивості для захисту від раку молочної залози, товстої кишки та простати.

Волоські горіхи також багаті протираковими сполуками, такими як елагатаніни, гамма-токоферол і альфа-ліноленова кислота, які мають протиракові властивості.

Дослідження 2009 року, опубліковане в Cell Biology International, показало, що основний компонент волоських горіхів, юглон, має захисну дію на зниження окислювального стресу, який може призвести до раку.

У дослідженні 2014 року, опублікованому в Journal of Nutrition, повідомляється, що омега-3 та різні антиоксидантні речовини волоських горіхів можуть чинити протиракову дію.

3. ПОЛІПШЕННЯ ЗДОРОВ’Я СЕРЦЯ

Волоські горіхи містять омега-3, вітамін Е, магній та фолієву кислоту. Всі ці поживні речовини є корисними для серця.

Крім того, корисні для серця мононенасичені жири, поліненасичені жири та клітковина в волоських горіхах допомагають підвищити рівень ліпопротеїнів високої щільності (хороший холестерин) та знизити рівень ліпопротеїнів низької щільності (поганий холестерин).

Волоські горіхи також покращують роботу кровоносних судин, тим самим знижуючи ризик утворення бляшок в артеріях.

Дослідження 2009 року, яке було опубліковано в The American Journal of Clinical Nutrition, показало, що дієта, що включає волоські горіхи, може сприяти значному зниженню рівня холестерину ЛПНГ.

4. КОНТРОЛЬ ДІАБЕТУ

Люди, які страждають на діабет, можуть регулярно вживати волоські горіхи. Волоські горіхи покращують функцію ендотелію та знижують ризик захворювань серцево-судинної системи.

Крім того, білок і клітковина в волоських горіхах швидко насичують, тим самим допомагають їсти менше загалом, що допомагає контролювати свою вагу. Ожиріння може збільшити ускладнення, пов’язані з діабетом.

У дослідженні 2009 року, опублікованому в European Journal of Clinical Nutrition, наголошується на позитивному довгостроковому впливі підвищеного вмісту поліненасичених жирів у раціоні з волоських горіхів на метаболічні параметри при діабеті 2 типу.

5. ЗАСІБ ДЛЯ СХУДНЕННЯ

Незважаючи на високий вміст жиру, волоські горіхи можуть допомогти вам схуднути. Жири в волоських горіхах – це корисні омега-6 та омега-9, які потрібні вашому організму для правильного функціонування.

Високий рівень протизапальної омега-3 альфа-ліноленової кислоти відіграє ключову роль у зниженні ваги. Білки та харчові волокна в волоських горіхах допомагають вгамувати голод і запобігти переїданню.

Згідно з низкою досліджень, щоденне вживання волоських горіхів збільшує почуття ситості до третього дня. Однак необхідні додаткові дослідження, щоб підтвердити фізіологічну роль волоських горіхів, тривалість часу, необхідного для прояву цих ефектів та з’ясувати основні механізми.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Зображення ілюстративне
Найближчими днями Землю накриють магнітні бурі: очікується шторм рівня G2
2 хв на прочитання7 годин тому
Мігранти, скупчені на пляжі в Сеуті, який охороняє Національна поліція. Фото: Gabriela Sardá / Europa Press
Гуманітарна та медична криза в Сеуті: лікарі попереджають про загрозу епідемій через перенаселеність
2 хв на прочитанняВчора
На КПП «Дякове» у гуманітарній вантажівці виявили незадекларовані ліки на 700 тисяч. Фото: Закарпатська митниця / Facebook
Ліки на 700 тисяч гривень: у вантажівці з гуманітаркою виявили незадекларовані препарати
1 хв на прочитанняВчора
Фото з відкритих джерел
Від імпульсивного рішення до чистої шкіри: як світ відзначає День зведення татуювань
2 хв на прочитанняВчора
Нові призначення в МОЗ та звільнення у двох міністерствах: уряд ухвалив низку кадрових рішень
1 хв на прочитання13 Серпня 2026
Кинутий у тамбурі недопалок призвів до безглуздої загибелі чоловіка під колесами потяга
1 хв на прочитання13 Серпня 2026
13 серпня відзначають Всесвітній день шульги та привертають увагу до їхніх потреб
1 хв на прочитання13 Серпня 2026
Дональд Трамп блокує федеральне фінансування процедур зміни статі для неповнолітніх у США
1 хв на прочитання12 Серпня 2026
Більше з GreenPost
Рекордно пізня міграція: біля станції «Академік Вернадський» тимчасово зникли всі пінгвіни
Рекордний сезон: чому пінгвіни залишили станцію «Академік Вернадський» лише наприкінці липня
1 хв на прочитаннягодина тому
Фото: Дмитра Смольєнка, Укрінформ
Жити в 20 км від фронту: як Запоріжжя готується до зими та будує унікальні підземні об’єкти
3 хв на прочитання3 години тому
Обмілілий Дунай на тлі посухи в Угорщині. Фото: Getty Images
Спека та мілководдя Дунаю спровокували енергокризу в Угорщині: як охолоджують АЕС у Центральній Європі
2 хв на прочитання5 годин тому
Всесвітній день медоносних бджіл: значення для екології та як захистити комах
Маленькі трудівники великої екосистеми: світ відзначає День медоносних бджіл
2 хв на прочитання9 годин тому
Від відповідального утримання до прихистку: що варто знати про Міжнародний день безпритульних тварин
3 хв на прочитання11 годин тому
День міста Тернопіль 15 серпня: історія Файного міста, святкові традиції та сила громади
3 хв на прочитання13 годин тому
Конспірація не вдалася: киянин заліз у бочку зі смолою, щоб пограбувати магазин, і 5 годин відмивався в поліції
1 хв на прочитанняВчора
Вогняна стихія на узбережжі Хорватії: перекриті автошляхи, госпіталізовані люди та евакуація туристів
2 хв на прочитанняВчора