Про це повідомляє видання Ziarul de Vrancea.
За непідтвердженими даними, до процесу залучили сотні одиниць техніки та близько 3000 співробітників, а будівельні роботи ведуться 24/7. Магістраль проходитиме за маршрутом: Бузеу, Фокшани, Бакеу, Роман, Пашкань та Сучава, з'єднуючись з українським автошляхом М 19 біля Серету.
Автомагістраль створить альтернативний шлях в країни Євросоюзу, який дозволить обходити Польщу, Угорщину та Словаччину. Будується магістраль коштами Румунії і Євросоюзу.
Блокада польсько-українського кордону принесла Україні великі економічні втрати. За оцінками НБУ, блокада пунктів пропуску зумовила втрати експорту лише у листопаді на суму $160 млн та зниження імпорту на $700 млн. Тож додаткова магістраль розширить можливості України для торгівлі і захистить від подібних втрат.
Також варто згалати, що Україна залагодила з Румунією 20-річну суперечку. Вона стосувалася будівництва каналу Дунай-Чорне море. Румунія звертала увагу на порушення екологічних норм. Лише наприкінці грудня 2023 року країни змогли врегулювати це питання.
Більше новин читайте на GreenPost.