Догори
Дати відгук

Простий продукт, що знижує цукор у крові за 15 хвилин

вчені виявили, що зможе значно знизити рівень цукру в крові

1 хв на прочитання21 Жовтня 2022, 21:04
Поділитись:

Діабет 2 типу є хронічним захворюванням, яке розвивається внаслідок порушення взаємодії інсуліну з клітинами тканин. Стан може призвести до серйозних ускладнень, якщо рівень цукру в крові буде високим. На сьогоднішній день ліків від діабету не існує, проте головну роль у боротьбі із захворюванням відіграє дієта

Вчені вже довели, що певні продукти можуть знижувати рівень глюкози в організмі, який зазвичай підвищується після їжі. Наприклад, у новому дослідженні, опублікованому в International Journal of Environmental Research and Public Health, вчені виявили, що значно знизити рівень цукру в крові може мигдаль.

В експерименті взяли участь 100 жителів Нової Зеландії, які мали з'їдати не менше 42,5 г сирого мигдалю або солодкого печива. На частку обох закусок припадало 10% загального споживання калорій.

У день тестування учасники їли стандартний сніданок, а за дві години – горіхи чи печиво. Показники рівня глюкози в крові вимірювалися перед їжею, а потім через 15 або 30 хвилин після їди. У результаті було встановлено, що рівень цукру в крові був значно нижчим, коли добровольці з'їдали мигдаль.

 

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Фото з відкритих джерел
Від імпульсивного рішення до чистої шкіри: як світ відзначає День зведення татуювань
2 хв на прочитання3 години тому
Кадрові рішення Кабміну 13 серпня: нові призначення в МОЗ та звільнення
Нові призначення в МОЗ та звільнення у двох міністерствах: уряд ухвалив низку кадрових рішень
1 хв на прочитанняВчора
На залізничній станції «Ніжин» сталася трагічна подія, яка забрала життя 40-річного чоловіка.
Кинутий у тамбурі недопалок призвів до безглуздої загибелі чоловіка під колесами потяга
1 хв на прочитанняВчора
13 серпня всесвітній день шульги
13 серпня відзначають Всесвітній день шульги та привертають увагу до їхніх потреб
1 хв на прочитанняВчора
Дональд Трамп блокує федеральне фінансування процедур зміни статі для неповнолітніх у США
1 хв на прочитання12 Серпня 2026
Як позбутися нудоти та дискомфорту під час тривалих поїздок
2 хв на прочитання12 Серпня 2026
Світло на «невидиму» дитину: чому 12 серпня відзначають День середньої дитини
2 хв на прочитання12 Серпня 2026
Корисні альтернативи ранковій каві, які допоможуть прокинутися м'яко без шкоди для шлунку
1 хв на прочитання12 Серпня 2026
Більше з GreenPost
Фото: КМДА / Facebook
Деревину зі знесених на Теремках дерев використають для лавочок і пергол у парках Києва — КМДА
2 хв на прочитаннягодина тому
У США врятували понад 30 котів із покинутого човна
Понад 30 котів на покинутому човні: у США поліція та зоозахисники провели зворушливу рятувальну операцію
1 хв на прочитання5 годин тому
Азотфіксація: роль азотфіксуючих бактерій для рослин і ґрунту
Азотфіксація: роль азотфіксуючих бактерій у живленні рослин та покращенні обґрунтування
4 хв на прочитанняВчора
АЕС "Черновода". Фото: Nuclearelectrica
Дунай обмілів: Румунія зупинила єдину АЕС, українські порти втрачають перевалку
3 хв на прочитанняВчора
Понад половина експортного врожаю ризикує залишитися в Україні — Мінагрополітики
3 хв на прочитанняВчора
Енергетичний комітет ВР підтримав законопроєкти про прискорення розбудови мереж та корпоратизацію СхідГЗК
2 хв на прочитанняВчора
Росія вдарила по енергетиці Одещини: знеструмлення у чотирьох областях
2 хв на прочитанняВчора
Екологи виявили рідкісного та корисного жука у столичному Голосіївському парку
1 хв на прочитанняВчора