Догори
Дати відгук

Проста, але корисна каша на сніданок

Вона допомагає підтримувати низький рівень холестерину в крові.

2 хв на прочитання29 Січня 2023, 06:50
Поділитись:

Основа гарного самопочуття протягом дня-здоровий сніданок. Експерти з правильного харчування стверджують, що перший прийом їжі повинен бути збалансований і містити основні поживні речовини. Традиційно одним з найкорисніших ранкових страв вважається вівсянка, проте фахівці радять звернути увагу і на інші злаки, які внесуть різноманітність в раціон.

Однією з таких каш може стати ячна. За рахунок великого вмісту білка, корисних вуглеводів і клітковини каша здатна забезпечити організму максимальну користь.

Від холестерину

European Journal of Clinical Nutrition опублікував дослідження, в якому говориться, що ячмінь і всі його продукти допомагають знизити рівень “поганого” холестерину ЛПНЩ. Вчені пов’язують такий ефект з наявністю в зерні бета-глюкана. За словами дослідників, нерозчинна клітковина в ячмені може виділяти пропіонову кислоту, яка допомагає підтримувати низький рівень холестерину в крові.

Від діабету

Згідно з дослідженням, опублікованим в Research in Pharmaceutical Sciences, ячмінь ефективно допомагає контролювати цукровий діабет 2 типу завдяки високому вмісту клітковини. В іншому дослідженні було показано, що у чоловіків з інсулінорезистентністю, які споживали ячмінь, рівень глюкози та інсуліну в крові значно знижувався в порівнянні з іншими випробовуваними.

Протиракові властивості

Ячмінь є хорошим джерелом фолієвої кислоти, флавоноїдів і лігнанів. Останні, наприклад, мають антиканцерогенними властивостями і допомагають лікувати багато видів раку, з’ясували вчені з Інституту профілактичної медицини, харчування і раку дослідницького центру Folkhälsan. Ці типи фітонутрієнтів, дружні флорі кишечника, в організмі людини перетворюються в так звані лігнани ссавців, тому числі в ентеролактон. Було доведено, що він може запобігати раку грудей та інші гормональні пухлини, а також ішемічну хворобу серця.

Для серця

Атеросклероз-це стан, при якому стінки артерії товщають через коагуляції або жирових відкладень. Ячмінь містить ніацин (вітамін B), який допомагає знизити загальний рівень холестерину, ліпопротеїнів низької щільності і мінімізувати фактори ризику серцево-судинних захворювань.

Дослідження, опубліковане в Журналі Американської дієтичної асоціації, показує, що цільнозернові продукти є життєво важливими для людей, які страждають від високого кров’яного тиску. Ячмінь, багатий клітковиною, знижує його і допомагає підтримувати оптимальну вагу.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Неочевидна небезпека Apple Watch
Пастка технологій: Apple Watch та фітнес-трекери провокують тривожність і психологічний тиск
1 хв на прочитанняВчора
Небезпека у кусі комара: в Україні зафіксовано випадки лихоманки Західного Нілу
В Україні зафіксовано випадки лихоманки Західного Нілу: чим небезпечна інфекція та як захиститися
2 хв на прочитанняВчора
Фото ілюстративне
Забруднене повітря спровоковує загострення ревматоїдного артриту
1 хв на прочитанняВчора
Магнітні бурі та сонячне затемнення 9–12 серпня: детальний прогноз
Астрономічний пік серпня: астрологи та метеорологи назвали дати сонячного затемнення і геомагнітних коливань
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Хочете схуднути — виспіться: науковці пояснили, як режим сну керує вагою людини
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Профілактика, новітні технології та гігієна зору: як зберегти чіткий погляд у добу ґаджетів
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Щастя — це вибір та щоденна звичка: 8 серпня світ відзначає День «Щастя є!»
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Додаток для пошуку тіні став популярнішим за Google Maps: новий тренд у Кореї під час рекордної спеки
2 хв на прочитання07 Серпня 2026
Більше з GreenPost
Масований удар по «Укрнафті»: ворог атакував 7 об'єктів видобутку та 4 АЗК
Повітряний терор паливно-енергетичного комплексу: росіяни атакували об'єкти видобутку та мережу АЗК «Укрнафти»
1 хв на прочитанняВчора
Жовті плечики на помідорах: причини та як відновити рівномірне достигання
Чому томати залишаються жовтими біля плодоніжки та як це виправити
1 хв на прочитанняВчора
Забруднення Кирилівського озера та струмка Сирець у Києві
Наслідки обстрілу столиці: Кирилівське озеро та струмок Сирець знову забруднені
1 хв на прочитанняВчора
В Астані вперше випробували безпілотне аеротаксі з людиною на борту
У Казахстані вперше випробували пасажирський безпілотник із людиною на борту
1 хв на прочитанняВчора
День спеціалістів ветеринарної медицини: свято тих, хто рятує безмовних
2 хв на прочитанняВчора
Маловоддя на річці Уж: в Ужгороді через зменшення лімітів можливі нічні обмеження водопостачання
1 хв на прочитання08 Серпня 2026
Схема з «державними знижками»: шахраї продають неіснуючі дрова від імені ДП «Ліси України»
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Відродження легендарних локацій та культура споживання: у Мукачеві будують нову гастрономічну екосистему
5 хв на прочитання08 Серпня 2026