П’ять продуктів, через які у вас виникне гіпертонія
Не тільки сіль може впливати на ваш тиск.
Гіпертонія небезпечна тим, що може збільшити інсульт або інфаркт. На виникнення цього захворювання впливає і вживання деяких продуктів. Підвищений тиск може становити небезпеку здоров’ю. Для його зниження важливо знати, які продукти, навпаки, сприяють розвитку гіпертонії. Їх список – нижче.
- Оброблене м’ясо. Є безліч джерел білка, які вважаються корисними для вашого здоров’я. Але оброблені м’ясні продукти, такі як сосиски, бекон, ковбаси і деякі м’ясні делікатеси не входять до їх числа. Результати дослідження 2015 року, опублікованого в науковому журналі PLoS One, показали, що у пацієнтів, які отримували гемодіаліз, вживання обробленого м’яса було безпосередньо пов’язане з підвищенням кров’яного тиску, що пояснюється високим вмістом натрію в складі таких продуктів.
- Цукерки. Не тільки сіль може впливати на ваш тиск. У дослідженні 2019 року, результати якого були опубліковані в журналі Nutrients, взяли участь 128 осіб у віці від 65 до 80 років. Вчені виявили, що вживання цілих фруктів сприяє зниженню діастолічного кров’яного тиску як у чоловіків, так і у жінок, а вживання продуктів з доданим цукром істотно підвищує і систолічний, і діастолічний тиск. Тобто, ваша звичка їсти цукерки може підвищити ризик розвитку гіпертонії.
- Плавлені сири. Вам зовсім не обов’язково виключати зі свого раціону всі молочні продукти, якщо ви хочете нормалізувати кров’яний тиск, однак вам все ж таки потрібно повністю відмовитися від перероблених або плавлених сирів. Дослідження 2020 року, результати якого були опубліковані в журналі Nutrition Journal, являло собою аналіз даних групи з 40 526 французьких жінок, які знаходилися під спостереженням протягом 12 років. Вчені з’ясували, що, хоча в цілому вживання молочних продуктів не було пов’язане з підвищенням ризику гіпертонії, регулярне вживання плавлених сирів дійсно збільшує ймовірність розвитку цього стану.
- Вершкове масло. Плавлений сир – це не єдиний молочний продукт, від вживання якого ви, ймовірно, захочете відмовитися, якщо вас турбує ваш тиск. Дослідження 2013 року показало, що щоденне вживання молочних продуктів не пов’язане зі збільшенням жорсткості артерій, але є один помітний виняток — вершкове масло. Вчені виявили, що вживання вершкового масла тягне за собою підвищення діастолічного тиску, а також рівня інсуліну і холестерину.
- Смажені страви. Якщо ви фанат смажених курячих крилець, картоплі-фрі або паличок з моцарелли, ваші смакові уподобання можуть обернутися підвищенням кров’яного тиску. Результати дослідження, опублікованого в2020 році в журналі Nutrition Research and Practice, показали, що в групі жінок у віці від 20 до 57 років найвищий ризик розвитку перед гіпертонії й гіпертонії був утих, хто вживав найбільшу кількість смаженого.
Матеріали характеру новин не можна прирівнювати до призначення лікаря. Перед ухваленням рішення порадьтеся з фахівцем.
Більше з розділу Здоров'я
Нові призначення в МОЗ та звільнення у двох міністерствах: уряд ухвалив низку кадрових рішень
1 хв на прочитання7 годин тому
Кинутий у тамбурі недопалок призвів до безглуздої загибелі чоловіка під колесами потяга
1 хв на прочитання9 годин тому
13 серпня відзначають Всесвітній день шульги та привертають увагу до їхніх потреб
1 хв на прочитання13 годин тому
Дональд Трамп блокує федеральне фінансування процедур зміни статі для неповнолітніх у США
1 хв на прочитанняВчора
Як позбутися нудоти та дискомфорту під час тривалих поїздок
2 хв на прочитанняВчора
Світло на «невидиму» дитину: чому 12 серпня відзначають День середньої дитини
2 хв на прочитанняВчора
Корисні альтернативи ранковій каві, які допоможуть прокинутися м'яко без шкоди для шлунку
1 хв на прочитанняВчора
Науковці довели користь 10-хвилинних прогулянок після їжі для профілактики діабету
1 хв на прочитання11 Серпня 2026
Більше з GreenPost
Азотфіксація: роль азотфіксуючих бактерій у живленні рослин та покращенні обґрунтування
4 хв на прочитання2 години тому
Дунай обмілів: Румунія зупинила єдину АЕС, українські порти втрачають перевалку
3 хв на прочитання4 години тому
Понад половина експортного врожаю ризикує залишитися в Україні — Мінагрополітики
3 хв на прочитання5 годин тому
Енергетичний комітет ВР підтримав законопроєкти про прискорення розбудови мереж та корпоратизацію СхідГЗК
2 хв на прочитання6 годин тому
Росія вдарила по енергетиці Одещини: знеструмлення у чотирьох областях
2 хв на прочитання8 годин тому
Екологи виявили рідкісного та корисного жука у столичному Голосіївському парку
1 хв на прочитання10 годин тому
Українські заводи переробили дев'ять мільйонів тонн соняшнику за сезон
1 хв на прочитання11 годин тому
Екологи виявили масову загибель риби на Хаджибейському лимані
1 хв на прочитання12 годин тому

