Догори
Дати відгук

Названий продукт, що допомагає зменшити одразу і цукор, і холестерин

Фрукт допоможе роботі серця, знизить ризик діабету, стабілізує рівень ліпідів.

1 хв на прочитання31 Травня 2023, 06:50
Поділитись:

Дієтологи часто рекомендують включити в раціон авокадо, щоб наситити організм клітковиною, корисними жирами та потужним вітамінним складом. Все це дає один продукт. Так, у фрукті є практично вся група вітамінів В. І особливо – фолієва кислота, калій, вітамін К, магній, бор, нікель, рубідій, молібден, фосфор, цинк.

Крім того, медики сходяться на думці, що авокадо в розумних кількостях можна їсти при цукровому діабеті. Одна з переваг продукту - повна відсутність цукрів. "Низький глікемічний індекс легко вбудовує його в раціон людей з обмеженням вуглеводів", - зазначила лікар-ендокринолог Зухра Павлова.

Інша перевага плода - олеїнова кислота, що є в маслі авокадо. В останньому є фітостероли, які сприяють зниженню холестерину в крові.

"Фрукт допоможе роботі серця, знизить ризик діабету, стабілізує рівень ліпідів", - наголосила гастроентеролог Ганна Каршієва.

Зарубіжні дослідники також з'ясували, що набір антиоксидантів в авокадо сприятливо впливає на мозкову тканину, тим самим покращуючи роботу головного мозку. Про це пише Food.news з посиланням на опубліковане в журналі Current Developments in Nutrition дослідження.

Головне протипоказання - немає авокадо при індивідуальній непереносимості.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Мігранти, скупчені на пляжі в Сеуті, який охороняє Національна поліція. Фото: Gabriela Sardá / Europa Press
Гуманітарна та медична криза в Сеуті: лікарі попереджають про загрозу епідемій через перенаселеність
2 хв на прочитанняВчора
На КПП «Дякове» у гуманітарній вантажівці виявили незадекларовані ліки на 700 тисяч. Фото: Закарпатська митниця / Facebook
Ліки на 700 тисяч гривень: у вантажівці з гуманітаркою виявили незадекларовані препарати
1 хв на прочитанняВчора
Фото з відкритих джерел
Від імпульсивного рішення до чистої шкіри: як світ відзначає День зведення татуювань
2 хв на прочитанняВчора
Кадрові рішення Кабміну 13 серпня: нові призначення в МОЗ та звільнення
Нові призначення в МОЗ та звільнення у двох міністерствах: уряд ухвалив низку кадрових рішень
1 хв на прочитання13 Серпня 2026
Кинутий у тамбурі недопалок призвів до безглуздої загибелі чоловіка під колесами потяга
1 хв на прочитання13 Серпня 2026
13 серпня відзначають Всесвітній день шульги та привертають увагу до їхніх потреб
1 хв на прочитання13 Серпня 2026
Дональд Трамп блокує федеральне фінансування процедур зміни статі для неповнолітніх у США
1 хв на прочитання12 Серпня 2026
Як позбутися нудоти та дискомфорту під час тривалих поїздок
2 хв на прочитання12 Серпня 2026
Більше з GreenPost
Всесвітній день медоносних бджіл: значення для екології та як захистити комах
Маленькі трудівники великої екосистеми: світ відзначає День медоносних бджіл
2 хв на прочитаннягодина тому
Фото із відкритих джерел
Від відповідального утримання до прихистку: що варто знати про Міжнародний день безпритульних тварин
3 хв на прочитання3 години тому
День міста Тернопіль 15 серпня: історія, традиції та значення свята. Фото: Світлана Шевчук
День міста Тернопіль 15 серпня: історія Файного міста, святкові традиції та сила громади
3 хв на прочитання6 годин тому
У Києві чоловік заліз у смолу, щоб обікрасти магазин: поліція відмивала його 5 годин
Конспірація не вдалася: киянин заліз у бочку зі смолою, щоб пограбувати магазин, і 5 годин відмивався в поліції
1 хв на прочитанняВчора
Вогняна стихія на узбережжі Хорватії: перекриті автошляхи, госпіталізовані люди та евакуація туристів
2 хв на прочитанняВчора
Засуха на Закарпатті: річка Ріка критично обміліла через тривалу відсутність опадів
1 хв на прочитанняВчора
Деревину зі знесених на Теремках дерев використають для лавочок і пергол у парках Києва — КМДА
2 хв на прочитанняВчора
Понад 30 котів на покинутому човні: у США поліція та зоозахисники провели зворушливу рятувальну операцію
1 хв на прочитанняВчора