Догори
Дати відгук

Названо відомі солодощі , які значно знижують ризик діабету

Цей продукт здатен протистояти захворюванню, хоча й має у своєму складі цукор.

1 хв на прочитання14 Квітня 2024, 21:00
Знижує ризик діабету Корисні продукти Знижує ризик діабету Корисні продукти
Поділитись:

Андрес Ардісон Корат, докторант Гарвардського університету, у своїй дисертації за 2018 рік продемонстрував між молочними продуктами та хронічними захворюваннями. У ході дослідження вдалося виявити, що вживання діабетиками пів чашки морозива на день може знизити ризик виникнення проблем із серцем.  Про це повідомило видання The Atlantic.

Питання про те, як десерт, який містить велику кількість цукру та насичених жирів, може протистояти діабету, досі турбує вчених. Згодом команда дієтологів з Гарварду продовжила дослідження: вони аналізували результати попередніх експериментів та проводили тести. Вчені почали збирати дані, присвячені діабету 2 типу. У 2005 році фахівцям вдалося виявити, що споживання молочних продуктів із низьким вмістом жиру може знизити ризик виникнення цукрового діабету.

За результатами дослідження, у чоловіків, які на день вживали дві чи більше порцій нежирного чи зовсім знежиреного молока, ризик виникнення діабету був на 22% нижчим. Водночас чоловіки, які їли дві та більше порцій морозива на тиждень, мали ідентичні результати. Теорію підтвердив Ентоні Говард-Кроу, блогер, якому вдалося позбутися 32 кілограмів та помітив покращення в аналізі крові після вживання протягом 100 днів лише морозива та протеїнових добавок.

Дослідження у цій галузі продовжуються й досі спантеличують вчених. Поки експериментів, які б доводили їхню хибність, немає.

У науці є багато такого, що не зовсім зрозуміло середньостатистичному Джо (наприклад, мені), але якщо вчені стверджують, що морозиво корисне для здоров'я, я з радістю погоджуся з цим - говорить Корат.

Більше новин читайте на GreenPost.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Фото: з відкритих джерел
Суд визнав урізану індексацію пенсій незаконною
2 хв на прочитання4 години тому
Фото: Freepik wahyu_t
Баланс користі та тонізації: як холодний екстракт зберігає антиоксидантні властивості чайного листа
2 хв на прочитання8 годин тому
Скандал з НМТ на Одещині: діти провели 13 годин в укритті
Без води та їжі протягом 13 годин: виснажені діти та питання із додатковою сесією НМТ на Одещині
3 хв на прочитанняВчора
Клініка МедЛайф | медичний центр Київ | стоматологія Київ
МедЛайф: еталон сучасної медицини та преміальної стоматології
3 хв на прочитанняВчора
[M]₂O — успішний кейс сучасного українського бренду нового покоління
2 хв на прочитанняВчора
Епідемічна ситуація на Черкащині: за тиждень в області зафіксували майже 30 випадків кишкових інфекцій
1 хв на прочитання08 Червня 2026
Новий препарат може допомогти зберегти м’язи під час схуднення
2 хв на прочитання08 Червня 2026
Контроль за правами в місцях несвободи: Кабмін зареєстрував новий законопроєкт
1 хв на прочитання08 Червня 2026
Більше з GreenPost
Прогноз виробництва цукру в Україні: оцінки асоціації «Укрцукор»
Як травневі пилові бурі та квітневі заморозки вплинули на стан посівів буряку і що тепер буде з цукром
2 хв на прочитання30 хвилин тому
Національний день чаю з льодом: історія, секрети та рецепти освіжаючого напою
10 червня світ відзначає День чаю з льодом - три цікаві рецепти
2 хв на прочитання3 години тому
Підсумки програми «Енергопідтримка для ФОП»: бізнесу виплатили майже 440 мільйонів гривень
Енергонезалежність малого бізнесу: за урядовою програмою ФОПи отримали майже 439 млн грн
2 хв на прочитання6 годин тому
Платформа Вільна.Я | як український дизайн підкорює світ
Закохати світ в Україну через дизайн
1 хв на прочитання8 годин тому
Зелена відбудова: Україна може повернути у виробництво понад 8 мільйонів тонн будівельних відходів
2 хв на прочитанняВчора
Екологічне оздоровлення у Хмельницькому: Південний Буг та Плоску очищають тоннами мікроводоростей
1 хв на прочитанняВчора
Сміливі мають бізнес: як «ПРОГРЕСИВНІ project» формує нову культуру партнерства та підприємництва в Україні
5 хв на прочитанняВчора
Прихована екологічна криза: старовинні карти виявили катастрофічне зникнення підводних лісів
2 хв на прочитанняВчора