Догори
Дати відгук

Названо три продукти на сніданок, які допоможуть знизити рівень холестерину

Високий рівень холестерину сприяє багатьом серйозним проблемам зі здоров'ям.

2 хв на прочитання22 Червня 2024, 06:55
Чим снідати Рівень холестерину Корисні продукти Сніданки Чим снідати Рівень холестерину Корисні продукти Сніданки
Поділитись:

Якщо у вас високий рівень холестерину, то він може накопичуватися в кровоносних судинах, з'єднуючись з іншими речовинами в крові, утворюючи бляшки. Спочатку він не викликає проблем зі здоров'ям, але в підсумку це може перешкодити правильному току крові по судинах.

Високий рівень холестерину є основним фактором ризику виникнення таких захворювань, як інфаркти та інсульти, а також ряду інших проблем. Зокрема, винуватцями підвищення рівня холестерину є продукти з високим вмістом насичених жирів - жирне м'ясо, сир, масло та печиво.

Як деякі продукти можуть підвищити рівень холестерину, так інші можуть допомогти його знизити, тому додайте у сніданок ці три продукти.

  • овес;
  • авокадо;
  • боби.

Овес містить клітковину, яка допомагає знизити рівень ліпопротеїдів низької щільності – або "поганого" холестерину.

"Розчинна клітковина може зменшити всмоктування холестерину в кров. 5-10 грамів або більше розчинної клітковини на день знижують рівень холестерину ліпопротеїнів низької щільності", - зазначили лікарі.

Згідно з дослідженням, у учасників, які щодня їли 70 грамів вівса у вигляді каші, спостерігалося зниження рівня холестерину. За 28 днів у них рівень ліпопротеїнів низької щільності знизився на 11,6 відсотка.

Запечена квасоля, як і інші види квасолі, також багата розчинною клітковиною.

"Вони (боби - УНІАН) перетравлюються організмом довгий час, а це означає, що після їжі ви довше відчуваєте себе ситим. Це одна з причин, по якій боби є корисною їжею для людей, які намагаються схуднути", - відзначили в Гарвардській медичній школі.

Авокадо, яке в останні роки стало популярним продуктом для сніданку, наповнене корисними для серця жирами.

В одному з досліджень, опублікованому в журналі Американської асоціації серця у 2015 році, вказано, що вживання одного авокадо на день як частина дієти з помірним вмістом жиру та холестерину може знизити рівень ліпопротеїдів низької щільності.

"Авокадо благотворно впливає на кардіометаболічні фактори ризику, які виходять за рамки його профілю жирних кислот, корисних для серця", - зазначено в повідомленні.

Більше новин читайте на GreenPost.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Неочевидна небезпека Apple Watch
Пастка технологій: Apple Watch та фітнес-трекери провокують тривожність і психологічний тиск
1 хв на прочитанняВчора
Небезпека у кусі комара: в Україні зафіксовано випадки лихоманки Західного Нілу
В Україні зафіксовано випадки лихоманки Західного Нілу: чим небезпечна інфекція та як захиститися
2 хв на прочитанняВчора
Фото ілюстративне
Забруднене повітря спровоковує загострення ревматоїдного артриту
1 хв на прочитанняВчора
Магнітні бурі та сонячне затемнення 9–12 серпня: детальний прогноз
Астрономічний пік серпня: астрологи та метеорологи назвали дати сонячного затемнення і геомагнітних коливань
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Хочете схуднути — виспіться: науковці пояснили, як режим сну керує вагою людини
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Профілактика, новітні технології та гігієна зору: як зберегти чіткий погляд у добу ґаджетів
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Щастя — це вибір та щоденна звичка: 8 серпня світ відзначає День «Щастя є!»
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Додаток для пошуку тіні став популярнішим за Google Maps: новий тренд у Кореї під час рекордної спеки
2 хв на прочитання07 Серпня 2026
Більше з GreenPost
ФОТО: ілюстративне
Україна масштабно укріплює Чорнобильську зону на випадок нового вторгнення з Білорусі
2 хв на прочитаннягодина тому
Фото з відкритих джерел
Від арахісової олії до біопалива: історія, переваги та перспективи Міжнародного дня біодизеля
3 хв на прочитання2 години тому
Масований удар по «Укрнафті»: ворог атакував 7 об'єктів видобутку та 4 АЗК
Повітряний терор паливно-енергетичного комплексу: росіяни атакували об'єкти видобутку та мережу АЗК «Укрнафти»
1 хв на прочитанняВчора
Жовті плечики на помідорах: причини та як відновити рівномірне достигання
Чому томати залишаються жовтими біля плодоніжки та як це виправити
1 хв на прочитанняВчора
Наслідки обстрілу столиці: Кирилівське озеро та струмок Сирець знову забруднені
1 хв на прочитанняВчора
У Казахстані вперше випробували пасажирський безпілотник із людиною на борту
1 хв на прочитанняВчора
День спеціалістів ветеринарної медицини: свято тих, хто рятує безмовних
2 хв на прочитанняВчора
Маловоддя на річці Уж: в Ужгороді через зменшення лімітів можливі нічні обмеження водопостачання
1 хв на прочитання08 Серпня 2026