Догори
Дати відгук

Названо три ефективні і доступні продукти для зниження тиску

Експерти кажуть, що вживання певних продуктів може допомогти знизити ризик таких станів, як інсульти та серцеві напади.

2 хв на прочитання13 Липня 2022, 08:11
Поділитись:

Коли серце б’ється, воно переміщає кров по всьому тілу, і, залежно від того, як вона тече, кров тисне на стінки кровоносних судин. Якщо тиск занадто високий, це може спричинити підвищене навантаження на серце та підвищити ризик таких наслідків, як серцеві напади та інсульти.

Яким є ідеальний тиск?

Ідеальний артеріальний тиск має становити 120 на 80, але практично у більшості дорослих людей середнього віку артеріальний тиск знаходиться в діапазоні від 120 на 80 (120/80) до 140 на 90 (140/90). Ризик постраждати від високого кров’яного тиску та гіпертонії стає суттєвішим, коли є надмірна вага, використовується занадто велика кількість солі, а також алкоголю, недостатньо часу приділяється фізичним навантаженням.

“Внесення здорових змін у спосіб життя допомагає знизити шанси мати гіпертонію, зменшити ризик кров’яного тиску, якщо він вже високий”, – констатують медики.

Зокрема, фахівці звертають увагу на три ефективні та доступні продукти для зниження тиску.

Грецькі горіхи. Недосипання або порушення сну можуть сприяти високому тиску. Дієтолог Розі Міллен заявила, що вживання волоських горіхів за годину або дві перед тим, як лягти спати може допомогти із засипанням – цей продукт є добрим джерелом амінокислоти триптофану.

У свою чергу, вчені Пенсільванського державного університету стверджують, що вживання волоських горіхів у рамках харчування з низьким вмістом насичених жирів може допомогти знизити кров’яний тиск у людей із ризиком серцево-судинних захворювань.

Ромашковий чай. За даними Національної служби охорони здоров’я Великобританії NHS, вживання занадто великої кількості кофеїну посилює схильність до гіпертонії. Тим часом, пиття ромашкового чаю дає ефект м’якого седативного засобу, заспокоює нерви, зменшує занепокоєння, допомагає при безсонні та інших проблемах зі сном. Зрештою, це сприятливо позначається на показниках артеріального тиску.

Йогурт. Натуральний йогурт без підсолоджувачів містить бактерії, які сприяють звільненню білків, що знижують кров’яний тиск. До того ж у ньому є ряд мікроелементів, зокрема кальцій, магній і калій, які беруть участь у регуляції АТ. Дослідження вчених з Університету Південної Австралії показало, що щоденна порція йогурту може допомогти у боротьбі з гіпертонією та знизити тиск. За словами дослідниці Олександри Вейд, у людей, які регулярно вживають йогурт, показники артеріального тиску майже на сім пунктів нижчі, ніж у тих, хто його не їсть.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Кадрові рішення Кабміну 13 серпня: нові призначення в МОЗ та звільнення
Нові призначення в МОЗ та звільнення у двох міністерствах: уряд ухвалив низку кадрових рішень
1 хв на прочитання4 години тому
На залізничній станції «Ніжин» сталася трагічна подія, яка забрала життя 40-річного чоловіка.
Кинутий у тамбурі недопалок призвів до безглуздої загибелі чоловіка під колесами потяга
1 хв на прочитання6 годин тому
13 серпня всесвітній день шульги
13 серпня відзначають Всесвітній день шульги та привертають увагу до їхніх потреб
1 хв на прочитання10 годин тому
Фото: AP
Дональд Трамп блокує федеральне фінансування процедур зміни статі для неповнолітніх у США
1 хв на прочитанняВчора
Як позбутися нудоти та дискомфорту під час тривалих поїздок
2 хв на прочитанняВчора
Світло на «невидиму» дитину: чому 12 серпня відзначають День середньої дитини
2 хв на прочитанняВчора
Корисні альтернативи ранковій каві, які допоможуть прокинутися м'яко без шкоди для шлунку
1 хв на прочитанняВчора
Науковці довели користь 10-хвилинних прогулянок після їжі для профілактики діабету
1 хв на прочитання11 Серпня 2026
Більше з GreenPost
Азотфіксація: роль азотфіксуючих бактерій для рослин і ґрунту
Азотфіксація: роль азотфіксуючих бактерій у живленні рослин та покращенні обґрунтування
4 хв на прочитання2 хвилини тому
Один з кар'єрів ОГХК (Об’єднана гірничо-хімічна компанія). Фото: ubiz.ua
Енергетичний комітет ВР підтримав законопроєкти про прискорення розбудови мереж та корпоратизацію СхідГЗК
2 хв на прочитання4 години тому
Фото: ДСНС Одещини
Росія вдарила по енергетиці Одещини: знеструмлення у чотирьох областях
2 хв на прочитання6 годин тому
Рідкісну златку евритирею дубову виявили у Голосіївському парку
Екологи виявили рідкісного та корисного жука у столичному Голосіївському парку
1 хв на прочитання7 годин тому
Українські заводи переробили дев'ять мільйонів тонн соняшнику за сезон
1 хв на прочитання8 годин тому
Екологи виявили масову загибель риби на Хаджибейському лимані
1 хв на прочитання10 годин тому
Поліція розпочала два кримінальні провадження через засипання річки Золота Липа
1 хв на прочитання11 годин тому
Екоінспектори розслідують загибель червонокнижної лосихи
1 хв на прочитання14 годин тому