Догори
Дати відгук

Названі продукти, які збільшують ризик ішемічної хвороби серця на 18%

Але ризик можна скоротити

2 хв на прочитання08 Листопада 2022, 13:39
Поділитись:

Серцево-судинними захворюваннями страждають мільйони, і ця цифра буде тільки зростати. На щастя, знизити ризик їх розвитку допоможе здоровий спосіб життя і правильне харчування. Як показало недавнє дослідження, певні продукти збільшують ризик розвитку ішемічної хвороби серця.

Ризик розвитку серцево-судинних захворювань можна скоротити, якщо вести здоровий спосіб життя. Існують такі продукти, споживання яких слід обмежити, або взагалі відмовитися від них. Дослідження на цей рахунок тривають, але деякі види продуктів рекомендується включити в раціон, а якісь виключити з нього.

За даними британського фонду Серця, близько 7,6 мільйона людей у Великобританії страждають серцево-судинними захворюваннями. Організація зазначає, що ці цифри можуть зрости в міру старіння і зростання населення, а також поліпшення показників виживання при наявності серцево-судинних захворювань. На щастя, є кілька способів знизити ризик захворювання.

Оксфордський університет заявив, що в цілому, дані досліджень свідчать про те, що щоденне споживання більше 50 грам переробленого м’яса, м’ясопродуктів, підвищує ризик розвитку ішемічної хвороби серця на 18%.

У свою чергу, щоденне споживання більше 50 грам непереробленого м’яса збільшує ризик розвитку ішемічної хвороби серця на 9%.
Однак дослідники не виявили чіткого зв’язку між вживанням в їжу м’яса птиці і ризиком розвитку ішемічної хвороби серця.

Якщо ви зараз з’їдаєте щодня більше 90 грам (вага після термічної обробки) червоного або переробленого м’яса, то Департамент охорони здоров’я та соціального забезпечення радить вам зменшити порцію до 70 грам.

Переробленим вважається те м’ясо, для зберігання якого використовують такий спосіб обробки, як копчення, в’ялення, соління або додавання консервантів. До такого виду м’яса відносяться сосиски, бекон, шинка, салямі і паштет, говорить Національна служба охорони Здоров’я Великобританії.

Якщо ви їсте багато червоного або переробленого м’яса, то Національна служба охорони здоров’я рекомендує обмежити його споживання, оскільки ці продукти можливо мають зв’язок з раком кишечника.

Надмірне споживання насичених жирів може підвищити рівень холестерину в крові, а це збільшує ризик розвитку ішемічної хвороби серця.

“А надмірне споживання солі збільшує ризик підвищеного артеріального тиску, який, у свою чергу, призводить до ішемічної хвороби серця”, – додають експерти.
Більш того, якщо ви вживаєте алкоголь, Британський фонд серця підкреслює важливість дотримання рекомендацій фахівців незалежно від того, п’єте ви кожен день, раз або два рази на тиждень або час від часу.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
День середньої дитини 12 серпня: історія, синдром середньої дитини та факти
Світло на «невидиму» дитину: чому 12 серпня відзначають День середньої дитини
2 хв на прочитання3 години тому
ФОТО: ілюстративне
Корисні альтернативи ранковій каві, які допоможуть прокинутися м'яко без шкоди для шлунку
1 хв на прочитання4 години тому
Фото:
Hit FM
Науковці довели користь 10-хвилинних прогулянок після їжі для профілактики діабету
1 хв на прочитанняВчора
День синів і дочок 11 серпня: історія, значення та традиції свята
Свято безумовної любові: історія, значення та традиції Дня синів і дочок
2 хв на прочитанняВчора
Кінетичний пісок: від шведського винайдення до улюбленої іграшки мільйонів дітей та дорослих
2 хв на прочитанняВчора
В Одесі трьох лікарів викрили на продажу фіктивної інвалідності за $7500
1 хв на прочитання10 Серпня 2026
Пастка технологій: Apple Watch та фітнес-трекери провокують тривожність і психологічний тиск
1 хв на прочитання09 Серпня 2026
В Україні зафіксовано випадки лихоманки Західного Нілу: чим небезпечна інфекція та як захиститися
2 хв на прочитання09 Серпня 2026
Більше з GreenPost
Як обрати натуральний мед без домішок та цукрового сиропу
Бджоловод поділився простими способами перевірки натуральності меду під час купівлі
2 хв на прочитання5 годин тому
Закриття аеропорту Ганновера через невідомий дрон у Німеччині
У Німеччині закрили аеропорт Ганновера через підозрілий безпілотник
1 хв на прочитання6 годин тому
Чи зросте ціна бензину до 100 грн за літр
Ціни на АЗС стрімко зростають через міжнародну кризу та нові вимоги до пального
1 хв на прочитання7 годин тому
День жалоби у Запорізькій області 12 серпня
У Запорізькій області оголосили День жалоби за загиблими від російського обстрілу
1 хв на прочитанняВчора
Верховний Суд заборонив чиновникам забирати пільги у травмованих військовослужбовців
2 хв на прочитанняВчора
Коридор затемнень (12–28 серпня): як пережити період трансформацій та зберегти гармонію
3 хв на прочитанняВчора
У Мукачеві другу добу триває гасіння пожежі на полігоні ТПВ
1 хв на прочитанняВчора
Екологічна надзвичайна подія в Житомирі: у річці Кам'янка через скиди стічних вод загинуло понад тисячу рибин
1 хв на прочитанняВчора