Швидше за все, вся важлива частина вашої роботи знаходиться в комп'ютері, а не на столі, тому наводити лад у цифровому просторі так само важливо, як і в реальному. Про це розповідає «Життя в порядку».
Робочий стіл завжди має бути чистим. На робочому столі комп'ютера дотримуйтесь принципу: «все зайве потрібно прибрати».
Проста дія, яка допоможе вам — розберіть у папках усі самотні файли. Далі перемістіть ці папки з головного екрана до відповідних розділів у комп'ютері. На робочому столі залиште лише те, з чим працюєте зараз і працюватимете найближчим часом.
Організуйте зберігання файлів. Виберіть зручний для вас тип сортування та дотримуйтесь його постійно. Наприклад, хтось розподіляє файли за їх призначенням (зображення, документи, тексти тощо), хтось — за проектами чи клієнтами. Якщо ви знайдете собі такий зручний спосіб угруповання, орієнтуватися в інформації буде легше. Це безпосередньо позначиться на вашій продуктивності та швидкості роботи.
Використовуйте менеджер-таск. Виберіть якийсь гарний таск-менеджер і спробуйте попрацювати з ним якийсь час. У цей сервіс можна перенести нескінченну кількість нотаток щодо проекту, справи та завдання. Також він допоможе вам адекватно оцінювати дедлайни та свою завантаженість.
Також ми розповідали, як навести лад на робочому столі: кілька простих, але дієвих порад.