Догори
Дати відгук

Навано 4 кращих фрукти, які знизять артеріальний тиск

Вони доступні, тому їх з легкістю можна включити в раціон.

2 хв на прочитання21 Лютого 2024, 13:36
Фрукти які знижують артеріальний тиск Фрукти які знижують артеріальний тиск
Поділитись:

Фрукти містять важливі для здоров'я серця поживні речовини, включаючи клітковину, калій та антиоксиданти. Є спеціальні фрукти, які завдяки своїм поживним властивостям можуть допомогти стабілізувати або знизити артеріальний тиск.

Доктор медичних наук, кардіолог доктор Девід Сабгір розповів про чотири фрукти, які потрібно вживати для боротьби з високим кров'яним тиском.

Банан

"Банани є хорошим джерелом калію, який, як було показано, допомагає боротися з гіпертонією і визнаний своєю здатністю зменшувати вплив натрію в організмі та послаблювати напругу стінок судин", - пояснює Сабгір.

У раціон варто включити такі страви з бананами, як смузі з авокадо і бананів або шоколадно-кокосові бананові панкейкі.

Авокадо

"Авокадо не тільки містить харчові волокна та ненасичені жири, які пов'язані з серцево-судинним здоров'ям, але також містять 250 міліграмів калію на порцію, що становить третину середнього авокадо", - говорить він. "А дієта, багата калієм, допомагає компенсувати шкідливий вплив натрію на артеріальний тиск".

Авокадо можна додати до тостів, а також приготувати екзотичний гуакамоле.

Ягода

"Ягоди містять антиоксиданти, в тому числі антоціани, які, як показують дослідження, можуть допомогти знизити кров'яний тиск", - стверджує лікар, посилаючись на результати дослідження, опубліковані в 2021 році в журналі Molecular Nutrition & Food Research, які показують зв'язок між більш високим загальним споживанням антоціанів і зниженням ризику серцевих захворювань.

Ягоди можна додавати в смузі і вживати як самостійний десерт.

Ківі

"Будучи хорошим джерелом вітаміну C, ківі може допомогти знизити артеріальний тиск у людей з первинною гіпертонією", - говорить Сабгір. "Недавні дослідження показали, що щоденна порція ківі може знизити систолічний артеріальний тиск".

Лікар посилається на дослідження, опубліковане в 2022 році в журналі Nutrients, в якому говориться, що ківі також містить калій. Цей фрукт також можна їсти самостійно або додавати до десерту.

Більше новин читайте на GreenPost.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
У Тернополі рятують передчасно народжену дитину вагою 660 грамів. Фото: realno.net
Тернопільські лікарі виходжують немовля з екстремально низькою масою тіла
2 хв на прочитання6 годин тому
Всесвітній день боротьби з раком передміхурової залози: профілактика
Роль тесту на ПСА та регулярних обстежень у профілактиці онкопатологій
2 хв на прочитання7 годин тому
НМТ на Одещині тривав до 13 годин
НМТ завдовжки у 13 годин: на Одещині випускники складали іспит в екстремальних умовах через тривоги
2 хв на прочитанняВчора
Фото ілюстративне
Хлороформ та жорсткість: у кількох містах Вінниччини питна вода не пройшла перевірку
1 хв на прочитанняВчора
Суд визнав урізану індексацію пенсій незаконною
2 хв на прочитанняВчора
Баланс користі та тонізації: як холодний екстракт зберігає антиоксидантні властивості чайного листа
2 хв на прочитанняВчора
Без води та їжі протягом 13 годин: виснажені діти та питання із додатковою сесією НМТ на Одещині
3 хв на прочитання09 Червня 2026
МедЛайф: еталон сучасної медицини та преміальної стоматології
3 хв на прочитання09 Червня 2026
Більше з GreenPost
Бурштин під прикриттям: на Рівненщині викрили масштабну схему, що знищила 50 га лісу
Бурштиновий екоцид під виглядом геологорозвідки: на Рівненщині знищено 50 гектарів родючих земель
2 хв на прочитання52 хвилини тому
Загроза для Світязя: у водах навколо озера виявили небезпечний рівень нітратів та фосфатів
Екологічна тривога на Волині: навколо озера Світязь виявили небезпечні концентрації нітратів і фосфатів
2 хв на прочитаннягодина тому
Фото: Bloomberg.com
Екологічний баланс на присадибній ділянці: концепція та переваги природного ставка без хімікатів
2 хв на прочитання3 години тому
Фото ілюстративне
У Каневі суд відправив браконьєра за ґрати на три роки
3 хв на прочитання4 години тому
«Нафтогаз України» зупинив роботу популярного чат-бота для передачі показів лічильника
3 хв на прочитання5 годин тому
Міжнародний екологічний форум «Довкілля для України» об'єднав уряд та світових лідерів
3 хв на прочитання6 годин тому
Спадщина великого капітана: значення Дня Жака-Іва Кусто для світової океанографії та екології
2 хв на прочитання8 годин тому
Євразійська рись опинилася на межі зникнення в Карпатах і на Поліссі
3 хв на прочитання9 годин тому